Lureren Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei Etter at jeg hadde oppdatert min xbox med NXE oppdateringen, så har lyden forsvunnet? Hva er årsaken? Bruker HDMI utgangen, alt funket fint fram til oppdateringen. Alt av kabler sitter som det skal Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 står tv'n på mute? har elite selv og ingen problem.. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvilken TV har du? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 According to a long thread at the AVForums, several Xbox 360 users are losing all sound after upgrading to the New Xbox Experience. Fortunately, there seems to be a fix: * Turn off the Xbox 360. * Remove the hard drive. * Turn on the Xbox 360. * When the Dashboard loads, put the hard drive back. Apparently, the fix is only temporary. If you turn of the Xbox, you will have to receive the process Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Hvis løsningen ovenfor ikke fungerer har noen også kommet frem til følgende: " Originally Posted by notreal View Post Great news all G2400w users!!! xiaoanfan on xbox.com found a solution that works on the benq!!! 1,turn off the console,connect to the hdmi. 2,swith the monitor to DVI or VGA, boot your xbox, then wait several minutes(about 5 minutes or more)(I waited til the power button on the screen turned orange),then switch back to the HDMI OK,you now can hear the sound now,and this will last until you shut down the console,which means the next time you turn your console on,you'll have to do the same thing,that's better than no sound ,right?? Yeah:D" http://www.avforums.com/forums/xbox-360/86...w-no-sound.html http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=24127296 Løsning nummer to fungerer nok bare for Benq skjermer, og krever at skjermen går i ventemodus (oransje lys) Endret 22. november 2008 av spiderworm Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Bruker PC skjerm til å spille... er en BenQ 24" skjerm med HDMI inngang... har prøvd den harddisk greien, men har ikke funket for meg. får vell prøve siste forslag da Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 HeiEtter at jeg hadde oppdatert min xbox med NXE oppdateringen, så har lyden forsvunnet? Hva er årsaken? Bruker HDMI utgangen, alt funket fint fram til oppdateringen. Alt av kabler sitter som det skal Ingen problem med lyd og HDMI på min Elite. Merkelige greier dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå