GeirHH Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Tipper at Tele2's spesialtilbud til MTU-kundene vil gjelde i en ovegangsfase - kanskje så lenge som ett år ? Og ja, det er selvsagt et triks for lett å kapre nye kunder. Endret 25. november 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tipper at Tele2's spesialtilbud til MTU-kundene vil gjelde i en ovegangsfase - kanskje så lenge som ett år ? Og ja, det er selvsagt et triks for lett å kapre nye kunder. Om tilbudet skal gjelde MTU kunder så kan det ikke vare lenger enn til 5 desember, for etter da er det ingen som er MTU kunder lenger Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Om tilbudet skal gjelde MTU kunder så kan det ikke vare lenger enn til 5 desember, for etter da er det ingen som er MTU kunder lenger Sakset fra http://order.tele2.no/mtu/: "Tilbudene gjelder frem til 05.12.2008. " Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sakset fra http://order.tele2.no/mtu/:"Tilbudene gjelder frem til 05.12.2008. " Siden er borte nå. Dain Bramaged: Fristen for å benytte seg av tilbudet, ja. Men det er klart de betingelsene må jo gjelde over en rimelig tid ellers blir det jo bare lureri. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tull siden ligger der: http://order.tele2.no/mtu/ men en må ikke ha kolon i slutten av en nettadresse. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 slik jeg har forstått det, så må man benytte seg av tilbudet innen 5., men selve prisplanen gjelder frem i tid, såfremt tele2 ikke gjør om på det... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dain Bramaged: Fristen for å benytte seg av tilbudet, ja. Men det er klart de betingelsene må jo gjelde over en rimelig tid ellers blir det jo bare lureri. Sefølgelig, jeg som tenkte litt kort. Ja, det er et litt mer interessant spørsmål med tanke på hvor ofte dagens operatører bytter frem og tilbake og skifter ut abonnementene sine.. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen som har noe info om hvor lenge man får 50 gratis minutter per måned med champion? var jo ekstremt lite informasjon om tilbudet hos tele2. Hvor lenge vil man få 50 gratis minutter og er det helt gratis eller er det bare minuttprisen som er gratis, og man må betale for oppstart? Hadde vært greit å vite. Jeg hadde mitt reservenummer hos mtu, og har portert det over til champion med 50 gratis min nå. Hovednummeret er på tele2 sheriff. Lurer på hvor lenge det varer. Tele2 er nå eneste operatør med gratis-abonnement. Alle andre har måtte legge inn årene for slike tilbud. Tele2 følger sikkert etter. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Flyttet også MTU nummeret mitt over på Champion tilbudet. Sto heller ingenting om de 50 minuttene i velkomst brevet jeg fikk fra Tele2... Nesten så jeg lurer på om de i det heletatt er der ? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja ikke sant. Det reagerte jeg også på. Jeg har ingen dokumentasjon på at jeg har dette tilbudet, og ingen informasjon om hva som faktisk inngår i tilbudet. Sikkert fordi det ble snekret sammen i en fei, men informasjonen burde jo være tilgjengelig en eller annen plass. Hvordan kan de selge et produkt uten å informere om hva produktet inneholder? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) ... Endret 28. november 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
stallman Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Vil Tele2 klare å portere nr mitt fra MTU ? Bestilte Tele2 1 desember før kl 22 (står på hjemmesiden at det må gjøres). Problemet er at jeg bestilte hos telenor først, men det ble ikke utstedt pga manglende innbetaling hos telenor. Vil Tele2 se på meg som Telenorkunde nå? Da vil portering ta 3-4 uker i følge tele2.no Endret 3. desember 2008 av Ubuntu Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ring dem og forklar situasjonen, og at du derfor trenger hurtigportering. Du har ikke sjans til å nå det med vanlig portering. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som vet om MTU-nettet er slått av nå? Eller venter de til fredagen? Lenke til kommentar
larkje Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er på enda ihvertfall.. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Ja ikke sant. Det reagerte jeg også på. Jeg har ingen dokumentasjon på at jeg har dette tilbudet, og ingen informasjon om hva som faktisk inngår i tilbudet. Sikkert fordi det ble snekret sammen i en fei, men informasjonen burde jo være tilgjengelig en eller annen plass. Hvordan kan de selge et produkt uten å informere om hva produktet inneholder? I e-posten jeg mottok da jeg porterte over står det "Abonnement: Champion - Kampanje nov 08" og det med kampanje nov 08 stemmer overens med slutten av url'n på bestillingssida for Champion ved å gå via MTU ordre-pekeren. I papirbrevet står det bare Champion, og beskjed under at om det ikke stemmer må jeg gi beskjed til Tele2. Jeg har vurdert å gi beskjed, men det er jo Champion, så er jo ikke direkte feil. Jeg savner også bedre prisinformasjon (gjelder det også oppstartspris, eller kun for tiden samtalen går osv). For å logge inn på "min side" behøver jeg fakturanummer, som jeg da ikke har. Forøvrig har jeg et annet nummer hos Tele2, og under "Endre informasjon" er det kun opplyst et telefonnummer, og det er ikke for Champion abb., men fra abb. jeg har hatt der lenge. (Edit: Nettsidene til MTU er tydeligvis nede nå,gjelder også MTU min side.) (Edit2: Kanskje nettsidene er oppe, men jeg mangler IP'n, og DNS-tjeneren vil ikke gi meg noen IP ) Endret 5. desember 2008 av balder80 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg fikk også den "Abonnement: Champion - Kampanje nov 08" på epost, og det vanlige standar brevet for Champion i posten. Men Tele2 har ikke klart og sende meg nytt SIM-kort på nummeret jeg porterte fra MTU, kun PIN&PUK-kode. Får vel sende en mail nå som MTU er nede. Nettsiden ser foresten ut til og virke hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå