Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke åpne program- trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei

Har problemer med å åpne program i windows vista ultimate. Når jeg prøver å åpne for eksempel firefox skjer det ingenting. Jegg dobbelklikker, det kommer et timeglass som går vekk med en gang, og det skjer ingenting. Det samme skjer med explorer, skype og mediaspillere. Det går fint å gå inn på mapper og sånt, men det jeg får ikke til å spille av musikk eller filmer. Internett fungerer og jeg fikk til å åpne explorer via en link i " Hjelp og støtte", men ikke på skrivebordet eller andre plasser. Er det en eller annen sperre jeg har fått på eller har jeg fått virus? Hadde vært fint vist noen kunne hjelpe meg med dette. takker for svar på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hatt installasjonen lenge? prøv å bruk en registry cleaner (søk på softpedia etter en du vil prøve) sånne problemer og errors oppstår hvis det er noe galt eller kaotisk i registry'et ditt som oftest.

Har hatt windowsen i et par måneder, og problemet oppstod helt plutslig i går, etter jeg hadde koblet til mobilen min i dataen. Prøvde å laste ned det programmet som du anbefalte, men når jeg hadde lasta det ned er det også helt umulig å åpne. Må jeg bare reformatere hele dataen eller?

Lenke til kommentar
Ja formatering kan funke, men prøv med registry defrag og registry cleaner, søk etter de på www.softpedia.com, der harde mye bra gratis programmer, prøv også cc cleaner, den kan rydde oppmye annet drit også:)

Har laste det ned, men det går jo ikke an å åpne instalasjonen. Virker som det er et eller annet som sperrer maskinen fra å åpne program og filer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...