Gjest Slettet+90817234 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det kommer helt an på hvor moden jenta er, alder er et tall på papiret. I ung alder kan det være enorme forskjeller på 3 år, og det kan være små. I second that. Folk har en stygg tendens til å undervurdere andre som er yngre enn seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_hemmelig_* Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det kommer veldig an på. Hvis jenta er 16 og gutten er 19 trenger ikke det å være noe problem. Men hvis jenta er 12 og gutten er 15 kan det kanskje by på problemer. Kommer an på hvor moden partene er. Alt kommer an på.. Damen min var 16 første gang jeg traff henne, men vi ble ikke sammen før rett etter hun ble 17. Da var jeg 21, uten at det var noe problem. Vi er fremdeles sammen, og er i dag samboere... Så alt i alt har personligheten ofte mer å si:-)! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) 17 og 21 er noe veldig annet enn det det er snakk om i trådstarters tilfelle. Endret 2. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tåpelig regel. Utdyp hvorfor. Er man 4 år så er 9 grensa, og er man 100 så er grensa 57. Noe som ikke stemmer helt. er jo ingen regel, men et holdepunkt, når du er ung, hvem bryr seg vel om alder når man er 30? og hvem bryr seg vel om dame når man er 4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå