Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er 3 års alderforskjell mye?

Gjest gutt_16

Anbefalte innlegg

hei!

jeg har begynt å snakke en del med ei jente jeg synes er ganske søt. jeg tror jeg liker henne men lurer litt på om hu er litt for ung.... jeg går vg1 å hun går i 8. klasse. hva synes dere er ddet for stor aldersforskjell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 års aldersforskjell er i utgangspunktet ikke mye, men når hun er såpass ung blir det helt feil. Hadde vært noe helt annet om hun gikk i 10. og du i 3.

helt med på den.

tror ikke at alderforskjell gjer ingenting men eg synest at du går i 1. vgs og hun i 8. er helt feil

Lenke til kommentar

Jeg følger en "kjærlighet har ingen grenser" regel personlig, men som de fleste over meg har sagt, så blir det med din og hennes alder litt.. upassende. For all del, jeg sier ikke "skjerp deg, for ung" men det kan FORT oppstå problemer du ikke vil ha i en situasjon som denne. Jeg vet ikke hvor du står mentalt, men sjansen er stor for at dere uansett er på to veldig forskjellige nivåer, noe som varierer veldig i alderen din og hennes.

Du må egentlig bare tenkte over situasjonen, er du klar for å være sammen med henne, tenke over hva det faktisk betyr å være sammen med en jente som nettop er ferdig med barneskolen, og sette deg i hennes situasjon (sex blant annet er høyst sannsynlig ikke noe du kan få med henne...)

Lykke til;) Følg hjertet, men også hodet. Tenk på fremtiden. Ikke sår henne. Og sist, men ikke minst; selv dårlig erfaring er erfaring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...