Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innovatek strømningsmåler - problem med avlesning

Boye

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg sitter med en Innovatek strømningsmåler. Denne er ikke særlig pålitelig, og viser for eksempel nå ifølge Motherboard Monitor etter 2 timers bruk "current=0RPM, low=0RPM, high=3835RPM, average=238RPM". De relativt interessante høye verdiene er ikke problemet, men jeg lurer på om det kan være kontaktproblemer med printkortet?

Er det noen som kan komme med noen gode anbefalinger? Kanskje printkortet på baksiden sitter galt, eller ikke sitter godt nok på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som du selv har nevnt kan det virke som det er dårlig kontakt mellom måler og hovedkort, prøv å rugg litt på ledningene for å se om du får målinger ut fra turtalstelleren. Eller så kan du prøve å bytte ingang på hovedkortet. Er egentlig bare å prøve seg litt frem.

Lenke til kommentar

IKKE KJØP DEN DINGSEN DER!!!

jeg hadde den på pc'en min før. det var visstnok den versionen uten måler. den bare snurra liksom. men det tok ikke en mnd engang før den begynnte å lekke. pumpa mi tar 800lt ellerno og det finnes mange pumper som tar mer enn det så jeg vil fraråde alle som tenker på det produktet å kjøpe det. jeg hadde "limt" den fast med vannfast silikon og det hjalp ikke en dritt.

det er egentlig litt irriterende med tanke på at det er en artig liten sak. skulle likt a sett en måte å feste den til pcen slik at du så den snurre gjennom et strategisk hull eller vindu. men neida, det gadd de ikke ta med :):yes::p :o :-? 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...