Konnis Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Alt står i emnetittelen egentlig. Hørte Freya på GH2 for noen år siden, hørte litt flere sanger av The Sword i dag. Bra saker. Hvilke band ligner/har samme stil? Heavy gitarriff, ikke growling. Liker også Wolfmother veldig godt, og syns disse bandene minner om hverandre. Kan noen foreslå band som har samme stil/sjanger som The Sword? Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Faktisk blitt fan av sword jeg og Vi har jo gode gamle Sabbath som jeg synes ligner på Sword. Ellers kan jeg anbefale Down. Motorhead er også nokså likt Lenke til kommentar
gnav Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Brain Police ligner en del på The Sword. Sjekk ut den nye plata. Edit: Og så har vi jo så klart High On Fire. Mandig band. Endret 21. november 2008 av gnav Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Saviours skal visst være veldig likt torche (ifølge last.fm). Selv kan jeg anbefale Torche. ps, den nyeste plata er best Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Høres meget bra ut. Har sjekka ut litt Torche og Saviours; dette lover godt! Dere kan godt komme med flere forslag til herlig stoner jeg kan proppe iPoden min med. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi har faktisk en egen tråd om musikk i den sjangeren, så sjekk ut Doom/Stoner-musikktråden. Mange godsaker å finne der. Uansett må du sjekke ut Kyuss, Monster Magnet og Orange goblin, om du ikke har allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå