HaxyQ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei Har et bilde på PCen som jeg vil trykke på en T-skjorte som skal være en julegave. Noen som vet om en god nettside, eller bare en butikk som kan trykke dette bildet på en sort, enkel t-skjorte for meg? Om dere linker til en nettside, så foretrekker jeg at den er norsk/skandinavisk. Takk. Vet ikke hvor jeg skulle poste denne posten, så jeg prøver bare her =) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Du har i alle fall spreadshirt. Butikken er vel tysk, så du må passe på prisen. Tror ikke trykketeknikkene deres gir det beste resultatet på en svart skjorte, men det spørs om det er så mange bedre alternativer. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 De lar meg ikke trykke et bilde på en sort skjorte.. :/ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Joda. Er fullt mulig det. Svarte og hvite skjorter er mulig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Flyttes ifra Sosial-kategorien og til Mote og velvære-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå