Gå til innhold

Ranvik's forsøk på VERDENSREKORD!

Anbefalte innlegg

Heihei Alle på Diskusjon!

Vi på Ranvik Ungdomsskole skal slå verdensrekorden i DANS! Vi er en skole i Sandefjord i Vestfold, og dette skal vi klare!!

Vi skal totalt danse i 100timer! Norges rekorden er på 65!

Jeg oppfordrer til og ta en titt på : www.maratondans08.tk Send gjerne inn meldinger til alle deltagere, og se bilder som blir oppdatert HELETIDEN!!

-Hilsen Internett og Prosjektor Ansvarlig.

PS: Kom til å tenke på at dette kan ligne på en reklame-tråd, men nei! Vi trenger kun litt motivasjon! Husk at 100 timer er MYE å danse. Hvis det er noe problemer med tråden, kan moderator ta kontakt med meg ? Herlig.

Edit: Vi har akkurat starta forsøket! klokken 18:00 startet vi musikken!

ØNSK OSS LYKKE TIL!:D

Endret av Pherol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har 16stk igjen, forløpig tror jeg sjefen her har gitt opp Verdensrekord forsøket. Men det er 10timer igjen til ny Norges rekord!

Vi får se ann på time 70, det som er målet nå! Synes nesten vi må knuse Verdensrekorden!: D

Endret av Pherol
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg starta og slacke rett etter vi knuste Norge's rekorden, derfor fikk jeg ikke svart! ^^

Blåbær: Det ligger en liten video fra dusjscenen på nettsia!

Vargaz: Det som skjer er at alle 120 danser samtidig istarten, ettervært så går folk ut.

Når vi var ferdig med forsøket så sto det 16 slitene deltagere igjen...!

Sellklubber: Ja, vi fikk ny Norges rekord, men siden alle deltagerne var under 16 så ble det ikke noe verdensrekord, desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...