Pherol Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Heihei Alle på Diskusjon! Vi på Ranvik Ungdomsskole skal slå verdensrekorden i DANS! Vi er en skole i Sandefjord i Vestfold, og dette skal vi klare!! Vi skal totalt danse i 100timer! Norges rekorden er på 65! Jeg oppfordrer til og ta en titt på : www.maratondans08.tk Send gjerne inn meldinger til alle deltagere, og se bilder som blir oppdatert HELETIDEN!! -Hilsen Internett og Prosjektor Ansvarlig. PS: Kom til å tenke på at dette kan ligne på en reklame-tråd, men nei! Vi trenger kun litt motivasjon! Husk at 100 timer er MYE å danse. Hvis det er noe problemer med tråden, kan moderator ta kontakt med meg ? Herlig. Edit: Vi har akkurat starta forsøket! klokken 18:00 startet vi musikken! ØNSK OSS LYKKE TIL! Endret 21. november 2008 av Pherol Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Nå har vi danset i 16 timer, and we are still going! Detta her blir bra! ! Takk Garanti! God helg! Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvordan går det nå da? Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Vi har 16stk igjen, forløpig tror jeg sjefen her har gitt opp Verdensrekord forsøket. Men det er 10timer igjen til ny Norges rekord! Vi får se ann på time 70, det som er målet nå! Synes nesten vi må knuse Verdensrekorden!: D Endret 15. desember 2008 av Pherol Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva er det dette egentlig går ut på? skal alle danse samtidlig eller kjører dere stafett? hvordan foregår dette egentlig? Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har dere fått noen rekorder? Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg starta og slacke rett etter vi knuste Norge's rekorden, derfor fikk jeg ikke svart! ^^ Blåbær: Det ligger en liten video fra dusjscenen på nettsia! Vargaz: Det som skjer er at alle 120 danser samtidig istarten, ettervært så går folk ut. Når vi var ferdig med forsøket så sto det 16 slitene deltagere igjen...! Sellklubber: Ja, vi fikk ny Norges rekord, men siden alle deltagerne var under 16 så ble det ikke noe verdensrekord, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå