pcogpc Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har en Vood 452W_B ruter, og jeg strever noe inni h*****e med å åpne portene Lurer på hva jeg skal skrive inn.. Legger med et bilde, så dere kan se hvordan det ser ut.. Takker for alle svar Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Her finner du nok det du trenger: http://www.portforward.com/english/routers...W/453Windex.htm Lenke til kommentar
pcogpc Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Takker skal prøve.. men går CSS under Counter Strike ? Lenke til kommentar
pcogpc Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Nå ser det sånn ut med meg... Men hva er TCP og UDP, når jeg går innpå linken skjønner jeg ikke helt hva jeg skal velge der... Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 bump Ifølge veiviseren så skal du velge både UDP og TCP. Dette er porter og protokoller som portene benytter som man må åpne. Bare prøv å følg veiviseren uten å tenke så mye på hva det er. Bare husk å sjekk hvilken lokal ip du har slik at reglene lages for riktig PC. Lenke til kommentar
pcogpc Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 bump Ifølge veiviseren så skal du velge både UDP og TCP. Dette er porter og protokoller som portene benytter som man må åpne. Bare prøv å følg veiviseren uten å tenke så mye på hva det er. Bare husk å sjekk hvilken lokal ip du har slik at reglene lages for riktig PC. Takker Skal prøve igjen sikkert noe jeg gjør feil med UDP og TCP ^^ Men skal prøve sånn du sa det i kveld eller i morgen statser jeg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå