gamerman Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Hei Jeg lurte på om noen kan hjelpe meg med å finne Dynavoic F6 i svart til billigst penge, de hadde de på komplett til 995,- men ser ikke ut som de har de lenger, vil helst slippe unna disse "kopi versjonene" Tusen takk på forhånd Endret 21. november 2008 av gamerman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Surround.no har dem. Desverre ser det ut som prisen er blitt skrudd opp (grunnet økt popularitet). Men somregel kjører de på med kampanjer i ny og ne. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Surround.no er til å stole på ang fake høytalere og sånt sant ? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Surround.no er til å stole på ang fake høytalere og sånt sant ? Ja, det er de. Den omtale "fake" saken av dynavoice høytalerne ble "oppklart" og det viste seg å være av samme produsent. Hadde jeg vært deg ville jeg betalt noen hundre ekstra og kjøpt F-6ex som er en forbedret utgave med andre elementer, bedre delefilter og tykkre finish! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå