Wubble Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei. Jeg var å trente nå for litt siden, og fikk en sterk smerte innvendig smerte i høyre siden av magen/brøstet. Den kom ganske brått på, kjente ikke noe før jeg trente. Det er verst når jeg bøyer meg framover, eller puster helt inn. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Sting/haldt? I såfall er det merkelig at du ikkje har opplevd det før. Det kan også simpelten være luft i magen som kniper litt pga all aktiviteten. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Hehe, nei det er nok ikke sting, vet hvordan det er Får vell vente litt å se om det går over. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tjha, luft i magen er eit anna alternativ. Eg har hatt det fleire gonger under trening, det har ikkje gitt seg med det første etter treningen heller. Smerten står liksom litt igjen som om det var sår på indre organer, men sjølvsagt ikkje så vondt som det hadde vore. Viss det kjem seg, og igjen ikkje dukker opp kvar trening så tvilar eg på at det er noko særlig å bry seg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå