Gå til innhold

Asus A7N266-VM overklokking?!

Anbefalte innlegg

fikk i dag A7N266-VM og xp1700 til en pc jeg skal ha stående og fikk faktisk T-bred B. har selv en slik fra vør og vet hva de kan klare! (2.05ghz uten og justere volt) men få jo ikke justert den U(%¤#%# mulitpleren i denne biosen?! er det umulig og klokke med dette hovedkortet eller?

takker for alle erfaringer og svar :)

mvh Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må flytte på et lodde pukt ved fsb jumper  :roll:  

Søk på forumet så får du mer info eller google

For og være helt ærlig: Tror du at et slikt gammelt hovedkort klarer så høy FSB som man burde ha får og få en god overklokking skal ha? Snakker her om over 200fsb uten problemer. Med standard multiplier.

Lenke til kommentar

Hvis den klarer 2.05ghz uten og øke Vcore i et moderne Hk burde jo jo klare omkring 1.9 på et litt eldre kort som du snakker om.

Og jeg tror man må lakke igjen for og stille de inn igjen. Gikk iallefall IKKE ann og tegne over broene. (Selv om de ikke er kuttet)

Lenke til kommentar
Hvis den klarer 2.05ghz uten og øke Vcore i et moderne Hk burde jo jo klare omkring 1.9 på et litt eldre kort som du snakker om.

Og jeg tror man må lakke igjen for og stille de inn igjen. Gikk iallefall IKKE ann og tegne over broene. (Selv om de ikke er kuttet)

skal prøve når jeg får tak i en skjerm her, orker ikke bytte hele tia :)
Lenke til kommentar
hola nå har jeg "mekka" på cpu, prøvde først 1929, når jeg startet opp da hylte pcen og skjermen var svart. ble passe paff men tok ut og prøvde 1866, det funka perfekt og slik kjlører cpuen nå :)

hvor har du kjøpt denne prosessoren?

jeg vil ha en sånn cpu, du kan jo klokke den til mer enn den raskeste amd xp som finnes til salgs i norge:

http://www.hexus.net/review.php?review=536

Lenke til kommentar
hola nå har jeg "mekka" på cpu, prøvde først 1929, når jeg startet opp da hylte pcen og skjermen var svart. ble passe paff men tok ut og prøvde 1866, det funka perfekt og slik kjlører cpuen nå :)

hvor har du kjøpt denne prosessoren?

jeg vil ha en sånn cpu, du kan jo klokke den til mer enn den raskeste amd xp som finnes til salgs i norge:http://www.hexus.net/review.php?review=536

det sier jeg ikke fordi jeg skal kjøpe resten av lageret demmes og selge til blodpris :D
Lenke til kommentar
Fint av du fikk til det vi snakket om over MSN... :)

Ikkesant det ikke var noe vanskelig og bare leke seg litt med 5V på broene..

hehe ja det funket til slutt. ble litt skeptisk da jeg aldri har hørt om metoden før og pcen stod og hylte når jeg prøvde 1933, men var vel hk som ikke ville mere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...