Firkantbar Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei... Jeg fant ut at jeg skulle lage header til ei venninnes blogg. Ho blir kalt Bobla innimellom, og det er derfor et preg av det i hennes bloggURL. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dette var et dårlig boble-bilde. Eller så er det noe med hvordan du har komprimert det på. Synes også fonten og plasseringen på skrifta ikke var noe pent. En litt mer vanligere font, og en som ikke imiterer håndskrift ville være bedre. Men jeg tror du først og fremst må finne et finere og enklere boblebilde. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Hmmm... Takk... Første gang jeg gjør dette, så kritikk er bra Hadde ikke forventa noe perfekt resultat, heller, akkurat. Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Problemet er at du har dratt bildet istedenfor å klippe det ut. Jeg har aldri sett avlangebobler, med andre ord ser de unaturlige ut. Er det du som har tatt bildet? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Det er ikke jeg som har tatt bildet, men fant det på en nettside hvor det var gratis bakgrunnsbilder, så skal ikke være noe problem med copyrights... Og ja... Tenkte jeg skulle se på om jeg fikk klippet istedet for å bare trykke sammen. Takk! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Nå, da? Nå er den klippet til, og ga den ny skrifttype... Litt usikker på det med skriften, så noen som har bedre forslag til det? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Slettet Edit: Jeg la en kommentar inn som var myntet på bildet som en bildekritikk, ikke en header. Headere og denslags hører til under Digital Kreativitet (eller hva det heter). For å komme inn under bildekritikk mener jeg at bildet må være hovedmotivet, ikke en del av et bilde. Tekst skal være der for å fremheve et bilde, men her er bildet der for å fremheve teksten. Endret 21. november 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå