Nimrad Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei! Er på utkikk etter fotoblader som inneholder tester o.l. pluss små kurs/tips. Noen som har noen å anbefale? Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei! Er på utkikk etter fotoblader som inneholder tester o.l. pluss små kurs/tips. Noen som har noen å anbefale? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1033782&hl= Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Takk, men fant ikke så mye hjelp i den tråden Visste om den fra før. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Takk, men fant ikke så mye hjelp i den tråden Visste om den fra før. Dersom du visste om tråden, og ikke lærte noe av den, kunne du med fordel skrevet en liten innledning i første tråden din slik at det blir lettere å hjelpe deg... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er ikke norske digitalfoto full av bare tester og tips? Ellers liker jeg selv best blader som ikke er fyllt opp av photoshopkurs. Har lyst å lese noe om fotografering, ikke fotoredigering. Noen som vet om blader med lite sånne kurs? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg abonnerte på noen fotoblander for et par år siden, bla DigitalFoto og det må sies å ha vært mindre vell anvendte penger. Bladet fokuserte veldig på opphausing og sensasjonsjournalistikk, enten ved å genierklære ett produkt og slakte et annet selv om forskjellene dem i mellom i praksis var marginale. De var også lite konsekvente i sine kommentarer. Akkurat nå abonnerer jeg bare på Digital Photographer, og synes det holder en nøytral og fin holdning gjennom hele bladet. De har også et stort tema i hvert nummer som de går i dybden i. Her kan man se noen av innholdet i de siste numrene. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Finnes det noen som fokuserer mer på pentax-tester enn andre? Takker for tips! Liker photoshop-kurs så vel som kurs om hvordan ta bra bilder. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Finnes det noen som fokuserer mer på pentax-tester enn andre? Takker for tips! Liker photoshop-kurs så vel som kurs om hvordan ta bra bilder. I Digital Photo følger det med photoshop tutorial cd + et photoshop magasin på ca 8-10sider. Er en god blanding av både foto og redigering, dessverre blir det sneket med irriterende mange sider reklame Bladet er (i likhet med alle britiske fotoblader) noe overpriset i Norge, men absolutt vært å utforske PS! Tester (da særlig av optikk og hus) finner man mer og bedre på internett... Endret 22. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Okey... Liker å ha tester i papirform. Lesing på en skjerm funker kun i max 2 minutt sammenhengende for meg før jeg blir distrahert av noe annet. MSN, mail, etellerannet. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Finnes det noen som fokuserer mer på pentax-tester enn andre? http://www.pentaxuser.co.uk/ denne siden kan være fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå