Gå til innhold

MTU legger ned, hva skal jeg velge nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OneCall er uaktuelle.

Hvorfor ? (hilsen en fornøyd OneCall bruker)

OneCall er og blir nærmeste prismessig. Mange valgte i alle fall MTU pga deres "gratis" datatrafikk. OneCall med 1 kr pr MB er jo det nærmeste man kommer, i alle fall blant billigselskapene.

Deres nye "full pakke"-abo er jo også er fornuftig priset fastpris ab.

Lenke til kommentar
OneCall er uaktuelle.

Hvorfor ? (hilsen en fornøyd OneCall bruker)

Fordi jeg har 3 abb. der fra før og sikkert ikke får fler. Har også et Tele2 Sherrif, så jeg antar også det er uaktuellt, med mindre de tillater å ha 2 abb. pr. kunde.

Tør jeg spørre hva du bruker så mange abonnementer til? Hvis det kun er parkering av nummere, er jo kontant en løsning.

Lenke til kommentar
Jeg har de for å ringe mest mulig gratis. Nå har jo OneCall begynt med oppstartsavg. på de to første timene, men det er greit nok, passer på å ta lange samtaler med de.

Du får registrere det som et sherrif-abonnement på et familiemedlem ;)

Jeg vil ha det registrert på meg. Ungene er uansett for små til å ha både mobil eller abb.

Trenger tips til andre som helst ikke går konk etter 14 dager.

Det som irriterer meg mest med dette er at nummeret jeg har hos MTU nå tidligere var et Talkmore kontantabb. som jeg godt kunne fortsatt å ha. Jeg hadde 500kr på kontoen som jeg bare brukte opp på tull for at de ikke skulle gå tapt. Jeg gidder uansett ikke gå tilbake til Talkmore fordi jeg må "lade" opp kontoen med en 200,- eller noe sånt for å få det igang. Det var i alle fall slik før.

Endret av FrankDrebin
Lenke til kommentar

Så eneste grunnen til at du har ørten abonnementer med hvert sitt nummer hos OneCall, Tele2 og MTU er for at du vil ha flere gratisminutter enn det du får på bare ett abo? Haha, unskyld meg, men du høres ut som en utrolig gjerrig person. Skjønner ikke at du gidder å holde styr på så mange nummer og sim-kort bare for å spare noen kroner.

Ingenting vondt ment altså. Synes bare det var litt merkelig.

Lenke til kommentar
Så eneste grunnen til at du har ørten abonnementer med hvert sitt nummer hos OneCall, Tele2 og MTU er for at du vil ha flere gratisminutter enn det du får på bare ett abo? Haha, unskyld meg, men du høres ut som en utrolig gjerrig person. Skjønner ikke at du gidder å holde styr på så mange nummer og sim-kort bare for å spare noen kroner.

Ja, du gjerne kalle meg gjerrig. Det er absolutt ingen problem å holde styr på når jeg har brukt opp de 2 timene gratis hver mnd. Det er jo bare å nullstille måleren på mobilen en gang i mnd. Jeg har også flere mobiler så jeg slipper bytte sim-kort. Hvorfor ikke spare noen tusenlapper i året når det er så enkelt? Om du er dum og lat så vær så god, jeg er det i alle fall ikke.

Lenke til kommentar

Ja, du gjerne kalle meg gjerrig. Det er absolutt ingen problem å holde styr på når jeg har brukt opp de 2 timene gratis hver mnd. Det er jo bare å nullstille måleren på mobilen en gang i mnd. Jeg har også flere mobiler så jeg slipper bytte sim-kort. Hvorfor ikke spare noen tusenlapper i året når det er så enkelt? Om du er dum og lat så vær så god, jeg er det i alle fall ikke.

Ikke rart selskaper som MTU går konk når du er løs

Lenke til kommentar

Ikke glem at du skal påkoste en ekstra mobil pr sim kort, du må ta med deg alle telefonene dersom noen skal ringe(jobbtilbud?) og du må sørge for å oppdatere kontaktene på alle telefonene ellers kan det fort bli rot. Og hva med venner familie? Prøver de å nå deg på fem forskjellige nummer?

Nei, dette blir nesten som å spare seg til fant :)

Men lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...