Fotgrafen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Den har fått myyye god kritikk nå. Er det noen her som egentlig har prøvd/kjøpt den? Virker som det er et kjempe godt kamera på solidhet- lysfølsomhet og dette. Synes den virker litt klumpete og stor, dumt den ikke har innebygd blitz. Som oftes brukes som utfyllings lys for noen. Mange knapper og - men smak og behag. Hva synes dere om det så langt? Tittelen på denne tråden er blitt endret. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel. Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen. Velkommen til forumet Endret 21. november 2008 av Fotgrafen Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Heisann Det kan ofte lønne seg å ta et kjapt søk på forumet. Gjør du det vil du finne en tråd med nesten identisk emnetittel... mvh Øystein Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Blir vel nesten som når man kjøper bil. Kan få audi til 100.000,- og man kan få audi til 1.900.000,- Hvis jeg var førstegangskjøper og noe lunde ny i dSLR verden ville nok a900 bli overkill. a900 er for de som ha noe mer ut av bildene sine enn å bare justere/crope og bruke dem som 1000x1000px og a3/a2 print. Endret 22. november 2008 av Inc Lenke til kommentar
sentence Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kjøp det, også knuser du det dersom du blir misfornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå