Christeven Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ikke sikker på om dette er iktig forum, men var det som lignet mest. Jeg hjelper moren min med å sende en konkurranse mail. Bladet oppgir mailadressen som: [email protected] men når jeg skal sende får jeg det at mailen må ha riktig format. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har du prøvd: [email protected] ? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 ja, dette er svaret jeg får: Én eller flere adresser har ikke riktig e-postformat, samsvarer ikke med en kategori i kontaktlisten eller samsvarer ikke med hurtignavnet eller kallenavnet til en kontakt (bruk følgende format: [email protected]). Ugyldige e-postadresser: [email protected]. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg får til å sende mail dit via G-mail med Thunderbird e-postsoftware. Har ikke fått noen feilmelding ennå. Du kan jo legge den til i adresseboken før du sender. Må være utropstegnet i navnet som e-posten din ikke liker. Endret 22. november 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 http://www.remote.org/jochen/mail/info/chars.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå