Peppep Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hmpf, jeg sprakk i natt. Er som Medrakil sier - har gått mye lengre uten før, men er vanskeligere når man tenker på det hele tiden. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Så, hvem som er med enda? Jeg holder koken! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 I can stand 2 weeks.. (just not in a row ) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jeg melde meg på jeg Jeg er en som drikker KJEMPE mye brus! Etter Kl 00:00 i dag skal jeg ikke drikke et glass brus på 1 uke! (det er mye for meg ) Altså Mandag neste uke kan jeg sette meg ned og nyte et glass cola Hvis jeg ikke skal prøve og pine meg mer Ønske meg lykke til! Endret 21. november 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) I can stand 2 weeks.. (just not in a row ) Jeg får se om jeg gidder å prøve igjen. Hvis jeg venter litt, kan jeg være ambisiøs og prøve frem til julaften. Edit: Jeg melde meg på jeg Jeg er en som drikker KJEMPE mye brus! Etter Kl 00:00 i dag skal jeg ikke drikke et glass brus på 1 uke! (det er mye for meg ) Altså Mandag neste uke kan jeg sette meg ned og nyte et glass cola Hvis jeg ikke skal prøve og pine meg mer Ønske meg lykke til! Like festlig hver gang når folk ikke leser første posten... Endret 21. november 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 *snip* slår ikke han som akuratt hadde fått seg et domene, og attpåtil påsto at han hadde lest første post, men ikke resten. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ehh. leste den først posten jeg kan ikke se at jeg har gjort noe feil :S Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nei, vi snakker ikke om Internettadresser, men å kjøre skinnheisen, mastrubere, runke, you name it! <-- første setning, første post. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ehh. leste den først posten jeg kan ikke se at jeg har gjort noe feil :S Vel, for å sitere Arctic, på første linjen i denne tråden; Nei, vi snakker ikke om Internettadresser, men å kjøre skinnheisen, mastrubere, runke, you name it! @fredrikrb: Hehe, er klar over det Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 nå klarte jeg å lese meg til side 20 av den første perioden med herre over eget domene Virkelig spessiel lesning... kansje jeg skal teste meg selv men vil ikke melde meg på heeeeelt enda Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 og der starta jeg midnatt 22.11.04 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hehe. Jeg vil ikke være med helt enda. *nøyaktig fem minutter senere* Ok, nå er jeg med. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Skjønner meg ikke på dere.. HYL, whats the bloody point? *koseseg* Endret 21. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 å ronke var en skuffelse Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Da var helga over og målet offisielt nådd. Men hvorfor ikke presse seg litt lengre, tror vi sier fram til fredag. Da nærmer det seg pers! Men hvorfor går jeg på http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htm da? Seriøs viljestyrketest dette her Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Virtualbartenderen er bare en test! Ta frem vievannet og krusifiksene! Vik fra meg, Satan! Har ikke overskudd til noe som helst nå, i hvertfall ikke dette, så jeg greier meg et par dager til i hvertfall... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har snart rundet seks dager. Målet er fjorten. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har det ikke slått noen av dere at det er lettere å lyve på Internett enn å stjele godteri fra en stum unge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå