T.F.T Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jippi, folk som så godt som benekter at de utforsker seg selv. Siden du nevner noe liknende, hvorfor er det alltid snakk om at gutter onanerer, og ikke jenter ? Er dte fordi vi rett og slett har et mye tydligere organ enn det jentene har ? Hvis dere skjønner, det blir oftere "snakket" om, eller diskutert. Jentene har liksom aldri gjort det. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Henger vel igjen fra før i tida, da jenter liksom ikke skulle ha noen seksualitet.. still clean btw, men har holdt hardt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Kan dette være grunnen til at jeg har vært trøtt og hatt vondt i huet i går og i dag? Du også PS: jeg tror ikke det er noen mystiske 'vibber', men heller at man er mer obs på det andre kjønn når man ikke har 'skvettet' sine daglige doser i det siste. Hvis du viser litt interesse mot noen virker de automatisk mer 'interessert' tilbake. Du behøver ikke å være klar over det selv engang. edit: er klesklype lov i nødens stund? riktig stor en btw. Endret 17. november 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kan dette være grunnen til at jeg har vært trøtt og hatt vondt i huet i går og i dag? Du også Ok, nå er jeg redd. Har du hatt det? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Tror det er et helt døgn siden sist nå..vet ikke helt, hodet mitt er uklart, har ikke fått dosen min..men jeg skal holde ut! I'm so..so..cold...must survive...! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg fryser på fingrene, kan det ha noe med lite aktivitet å gjøre? Hele kroppen min er ødelagt, varmer opp mat nå. Om ikke det hjelper vet jeg akuratt hva jeg må gjøre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som har raknet hittil? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg rakner kanskje imorgen. Enten er jeg syk, som i feber, eller så lider jeg av akutt utløsningsmangel. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Weaklings! I WILL NEVER SURRENDER TO THE LUST! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Der vekket du konkurranseinstinktet! Jeg skal overleve deg med et år - minst! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) har tre døgn nå... . Skal klare minst en uke. Endret 17. november 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg er på mitt tredje døgn nå. Utrolig hvor mye vanskeligere det er når man vet at man ikke "har lov". Har klart 2-4 uker på ferie, da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg er på mitt tredje døgn nå. Utrolig hvor mye vanskeligere det er når man vet at man ikke "har lov". Har klart 2-4 uker på ferie, da. Har det akkurat sånn, jeg òg. Jeg får ikke sove, jeg... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Heh Jeg har fri i morgen, og har ikke lagt meg ennå. Sliter (heldigvis) ikke med søvnproblemer ennå. Endret 18. november 2004 av bhsand Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Blir sikkert noe på meg imorgen så det er ikke mange dagene det gikk uten.... vi får se. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg skjønner ikke poenget med å pine seg selv... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg skjønner ikke poenget med å pine seg selv... It's because of the vibes, dude! The vibes! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg skjønner ikke poenget med å pine seg selv... Det er digg... Spesielt når man sitter på bussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå