Thlom Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hmm, da driter jeg i det ... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg gir en god faen hvis noen av det motsatte kjønn skulle finne på å tilfredsstille meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det ville vel jeg også gjort, ingen konkurranse uten premie er verdt det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det ville vel jeg også gjort, ingen konkurranse uten premie er verdt det. Ingen premie? Pøh! Man får vite selv at man har selvkontroll. Mye viktigere enn å "get laid". Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Det ville vel jeg også gjort, ingen konkurranse uten premie er verdt det. Ingen premie? Pøh! Man får vite selv at man har selvkontroll. Mye viktigere enn å "get laid". Må tenke over det. NEI Endret 16. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er det bare mastrubering som gjelder, eller gjelder andre former for seksuell tilfredsstillelse også? Onani sender ut dårlige vibber som skremmer bort jenter. De.."føler"...det. Mest sannsynlig er de ikke klar over vibbene selv. De bare får en følelse av ubehag. Om jeg nå ikke onanerer på et par uker, så tror jeg at de dårlige vibbene forsvinner og blir erstattet av positive vibber som tiltrekker jenter. The vibes, man...they control the universe. Lenke til kommentar
thingul Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Må bare få med at jeg har sluttet å røyke for en uke siden også *tyne selvkontrollen* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Da har man altså begynnt på tredje døgnet.. so far, so good! Dette går veien! Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 hmm, da driter jeg i det ... Er stygt redd for at vi deler tankegang... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har akkurat kjøpt meg nytt domene Siden er ikke oppe enda, men det kommer. Www.apre-republikken.com . Dette skal bli en for for humor side. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Jeg har akkurat kjøpt meg nytt domene Siden er ikke oppe enda, men det kommer. Www.apre-republikken.com . Dette skal bli en for for humor side. Jeg elsker når folk ikke setter seg inn i hva en tråd handler om. EDIT: du klarte heller ikke skrive hva domenet ditt var. Endret 17. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har akkurat kjøpt meg nytt domene Siden er ikke oppe enda, men det kommer. Www.apre-republikken.com . Dette skal bli en for for humor side. Jeg elsker når folk ikke setter seg inn i hva en tråd handler om. EDIT: du klarte heller ikke skrive hva domenet ditt var. Har lest litt nå, men regnet med at posten handlet om det som sto i første post. Ikke om onani og sex. Btw: jeg er ikke sikker på hva domenet mitt er bortsett fra et domene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har lest litt nå, men regnet med at posten handlet om det som sto i første post. Ikke om onani og sex. Btw: jeg er ikke sikker på hva domenet mitt er bortsett fra et domene. Dette var første setning i første post. Nei, vi snakker ikke om Internettadresser, men å kjøre skinnheisen, mastrubere, runke, you name it! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har lest litt nå, men regnet med at posten handlet om det som sto i første post. Ikke om onani og sex. Btw: jeg er ikke sikker på hva domenet mitt er bortsett fra et domene. Dette var første setning i første post. Nei, vi snakker ikke om Internettadresser, men å kjøre skinnheisen, mastrubere, runke, you name it! *løpe av sted, "Sjuke mennesker!" Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jippi, folk som så godt som benekter at de utforsker seg selv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hehe, sluffy. Jeg føler at jeg sprekker snart, lurer på hvorfor jeg kikket i babethreaden, det er feil liksom. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg kommer og puler deg i rumpen hvis du sprekker, så for din egen sikkerhet bør du holde. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg håper jeg sprekker snart, jeg vil ha sluffy og darkness på besøk! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Er det bare mastrubering som gjelder, eller gjelder andre former for seksuell tilfredsstillelse også? Onani sender ut dårlige vibber som skremmer bort jenter. De.."føler"...det. Mest sannsynlig er de ikke klar over vibbene selv. De bare får en følelse av ubehag. Om jeg nå ikke onanerer på et par uker, så tror jeg at de dårlige vibbene forsvinner og blir erstattet av positive vibber som tiltrekker jenter. Gjør det det ? Konge. Men det kan hjelpe meg med å holde motet oppe om du underbygger det du sier Forøvrig har jeg ikke så stor trang denne uka, så dette går så bra så. Still clean. Endret 17. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kan dette være grunnen til at jeg har vært trøtt og hatt vondt i huet i går og i dag? Jeg er redd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå