Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare mastrubering som gjelder, eller gjelder andre former for seksuell tilfredsstillelse også? :blush:

Onani sender ut dårlige vibber som skremmer bort jenter. De.."føler"...det. Mest sannsynlig er de ikke klar over vibbene selv. De bare får en følelse av ubehag. Om jeg nå ikke onanerer på et par uker, så tror jeg at de dårlige vibbene forsvinner og blir erstattet av positive vibber som tiltrekker jenter.

The vibes, man...they control the universe.

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat kjøpt meg nytt domene :) Siden er ikke oppe enda, men det kommer. Www.apre-republikken.com . Dette skal bli en for for humor side.

Jeg elsker når folk ikke setter seg inn i hva en tråd handler om.

EDIT: du klarte heller ikke skrive hva domenet ditt var. :tease:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Jeg har akkurat kjøpt meg nytt domene :) Siden er ikke oppe enda, men det kommer. Www.apre-republikken.com . Dette skal bli en for for humor side.

Jeg elsker når folk ikke setter seg inn i hva en tråd handler om.

EDIT: du klarte heller ikke skrive hva domenet ditt var. :tease:

Har lest litt nå, men regnet med at posten handlet om det som sto i første post. Ikke om onani og sex.

Btw: jeg er ikke sikker på hva domenet mitt er bortsett fra et domene.

Lenke til kommentar
Har lest litt nå, men regnet med at posten handlet om det som sto i første post. Ikke om onani og sex.

Dette var første setning i første post.

Nei, vi snakker ikke om Internettadresser, men å kjøre skinnheisen, mastrubere, runke, you name it!

Lenke til kommentar

Dette var første setning i første post.

Nei, vi snakker ikke om Internettadresser, men å kjøre skinnheisen, mastrubere, runke, you name it!

*løpe av sted, "Sjuke mennesker!"

Lenke til kommentar
Er det bare mastrubering som gjelder, eller gjelder andre former for seksuell tilfredsstillelse også?  :blush:

Onani sender ut dårlige vibber som skremmer bort jenter. De.."føler"...det. Mest sannsynlig er de ikke klar over vibbene selv. De bare får en følelse av ubehag. Om jeg nå ikke onanerer på et par uker, så tror jeg at de dårlige vibbene forsvinner og blir erstattet av positive vibber som tiltrekker jenter.

Gjør det det ?:D Konge. Men det kan hjelpe meg med å holde motet oppe om du underbygger det du sier ;)

Forøvrig har jeg ikke så stor trang denne uka, så dette går så bra så. Still clean. :p

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...