Fredrik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Pøh, dette går strålende.I'm feelin sexy already. :!: Jeg klarer meg ganske fint egentlig. 23:00 lørdag 13.11 var siste dag Fredrik wanket på lenge. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg tok sol i dag, men klarte meg. Jeg tror tre uker skal gå fett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg tok sol i dag, men klarte meg. Hva gjør jenter egentlig på solstudio? Fortell nå. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Lurt litt på hvor (altså sted, ikke kroppsdel ) jenter pleier å ha seg, de må jo ha litt fler muligheter enn oss. Eller? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hmm. Denne tråden visste jeg ikke om. Synd, for nå har jeg akkurat hatt en ukes opphold under "tvang" (ikke spør). Det slo min gamle rekord, som var på 6 døgn. Det var veldig hardt for en som er vant med sine "5 om dagen", men det var verdt det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Lurt litt på hvor (altså sted, ikke kroppsdel ) jenter pleier å ha seg, de må jo ha litt fler muligheter enn oss. Eller? Hvorfor har vi flere muligheter? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Lurt litt på hvor (altså sted, ikke kroppsdel ) jenter pleier å ha seg, de må jo ha litt fler muligheter enn oss. Eller? Hvorfor har vi flere muligheter? Fordi dere ikke har visse deler som må aktiveres og settes i bevegelse? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 tja, hvis du tenker på ekstremt små rom eller smale sprekker i fjellveggen, så kanskje det? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Lurt litt på hvor (altså sted, ikke kroppsdel ) jenter pleier å ha seg, de må jo ha litt fler muligheter enn oss. Eller? Hvorfor har vi flere muligheter? Fordi dere kan gjøre deres fornødne langt mer usynlig enn oss gutter, ved å "gnikke litt på beina." Ingen merker det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Lurt litt på hvor (altså sted, ikke kroppsdel ) jenter pleier å ha seg, de må jo ha litt fler muligheter enn oss. Eller? Hvorfor har vi flere muligheter? Fordi dere kan gjøre deres fornødne langt mer usynlig enn oss gutter, ved å "gnikke litt på beina." Ingen merker det. Velvel Du skal være ganske god hvis du får orgasme av noe sånt. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Lurt litt på hvor (altså sted, ikke kroppsdel ) jenter pleier å ha seg, de må jo ha litt fler muligheter enn oss. Eller? Hvorfor har vi flere muligheter? Fordi dere kan gjøre deres fornødne langt mer usynlig enn oss gutter, ved å "gnikke litt på beina." Ingen merker det. Velvel Du skal være ganske god hvis du får orgasme av noe sånt. Bare å holde på lenge nok det vel. Man trenger da ikke få orgasme for at det skal være vits i ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Velvel Du skal være ganske god hvis du får orgasme av noe sånt. Hmm, var det i FHM jeg leste om ei som satt i en stol på ikea med sånn vibrerende pute, med trang bukse, og hun oppnådde klimaks, eller hva jeg kan kalle det. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvorfor har vi flere muligheter? Tenkte mer på noe mindre søl. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg er med, men jeg gidder ikke sette noe mål. ser bare hvor lenge jeg klarer å holde meg, har faktisk hele 3 dager allerede! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Toooo jævla døgn! Dette tar på. *tørke svette* Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 I'm on fra og med midnatt i dag.. trekk hvilke slutninger dere vil / tør Lenke til kommentar
thingul Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hmmf dette skal jeg være med på skal klare minst 2 uker Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Blir litt lettere når HL2 er her Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 I'm in. Har vel noen dager alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå