RAM Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Å avstå fra onani og den slags kan være deilig. Hvorfor? Våte drømmer, selvfølgelig! Sannsynligheten for å oppleve våte drømmer øker kraftig når man avstår fra onani. Og er våte drømmer deilige? Ja, bare se her: http://www.wetdreamforum.com/wd/FAQ.htm#when Ved å lese litt rundt om kring på nevnte side, finner man fort ut at våte drømmer er noe som mange nyter skikkelig. Det er også et forum på den siden der noen folk avstår fra onani for å få våte drømmer. Så dette er ikke off-topic. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det der var jo meg bump! Tråden er jo snart et år gammel! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det der var jo meg bump!Tråden er jo snart et år gammel! Er det virkelig et stort problem at han bumpet ? Bare bra at han bumpet, siden jeg aldri så denne tråden for et år siden. Forresten : Å gå uten å nappe klarer jeg fint, ikke for å skryte, men jeg bør klare en uke hvis jeg vil. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Nei, det er kanskje ikke så galt å gjenopplive denne tråden allikavel da.... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Skulle egentlig ha trodd at onanien skulle ta seg kraftig opp etter at jeg slo opp med dama, men det har faktisk ikke skjedd 1 eller 2 ganger i uka bare. Hmm.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 /me har ikke wanket denne uken. Tenkte eg skulle give my self some pleasure litt senere idag. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hmmm. Skal vi starte en ny duell da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hmmm. Skal vi starte en ny duell da? Hell yeah! Jeg er med. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) I'M IN! fra nå med meg. Endret 13. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 I'm...OUT! Du skal være med, ikke no puling på deg. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Gidder ikke prøve engang, ikke sjangs her i gården. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg er så definitivt ikke med... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg tror onani sender ut dårlige vibber. Om jeg går en lengre tid uten å ha runka, så begynner jenter å flørte med meg på byen og sånn. Hmm... Dette skal jeg prøve ut. Folkens! Jeg skal ikke onanere på minst 2 uker! Det er bestemt! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Folkens! Jeg skal ikke onanere på minst 2 uker! Det er bestemt! Faen heller, jeg er med! Fra og med etterpå! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg skriver med én hånd. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Jeg tror onani sender ut dårlige vibber.Om jeg går en lengre tid uten å ha runka, så begynner jenter å flørte med meg på byen og sånn. Så det er grunnen. Jeg skal ikke wanke på en måned! EDIT: Steffy, ekkelt. Endret 14. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Folkens! Jeg skal ikke onanere på minst 2 uker! Det er bestemt! Faen heller, jeg er med! Fra og med etterpå! Du sier noe der. Jaja, har ikke planer om å møte jenter i morgen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå