Wabby Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg har ikke wanka i den nye kåken min enda Trur jeg har en hard wankinghelg forran meg... Mission Accomplished Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Wabby: way to go Føler du deg hjemme i den nye plassen? Var fint der (også stor veranda) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 er det noen av dere som klarer å ronke med venstre? sånn type ganske fort det er jo nesten umulig! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) er det noen av dere som klarer å ronke med venstre? sånn type ganske fort det er jo nesten umulig! Det er en grunn til at bicepsen min på høyre arm er dobbel så stor enn den på venstre Endret 6. desember 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 er det noen av dere som klarer å ronke med venstre? sånn type ganske fort det er jo nesten umulig! Det er en grunn til at bicepsen min på høyre arm er dobbel så stor enn på venstre Hehe.. Dere har samme problemet? Høyrearmen min er mye større enn venstrearmen.. Litt kjipt egentlig ,menmen.. SPessielt når jeg ikke trener , merket at jeg hadde gått MASSE tilbake i venstrearmen og nesten ikke noe tilbake i høyrearmen.. Og det er selvom jeg har vært så veldig aktiv med megselv... Er snart oppe i 1uke og det er ikke unormalt lenger heller.. Hva er det med meg? Er vell i uke i Morgen.. Og da var det vell 6dager før der igjen også.. Jeg har somsagt ikke hjerte til og...øh...tømme meg andre steder enn hjemme og jeg er ikke en av de som har vært mest hjemme i det siste. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hmmz, høyre hånda mi er også mye større enn venstre. men når jeg trener så er det hovedsaklig med høyre, fordi jeg har ikke kontroll på venstre den den skjelver og sjeiner frem og tilbake (selv med få kg) når jeg skal løfte i benken så går alltid venstresiden frem ogtilbake derfor blir det mest fastbenk på meg... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hmmm..... for meg betyr det ingenting....... begynner ofte med venstre (høre brukes til å skifte porr film på pc'en osv) men når jeg stikker på do og tømmer meg bruker jeg høyra til siste innspurt! men av og til kan jeg bruke kun venstra, får en ujevn opp&ned greie da! ganske bra! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 er det noen av dere som klarer å ronke med venstre? sånn type ganske fort det er jo nesten umulig! er det noen av dere som klarer å ronke med høyre? sånn type ganske fort det er jo nesten umulig! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 ekke lenge før det er HW-Søppel Wanke party Det har allerede vært, uten at jeg skal gå mer innpå det... Stikkord: TG2003 That's sick! Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 ekke lenge før det er HW-Søppel Wanke party Det har allerede vært, uten at jeg skal gå mer innpå det... Stikkord: TG2003 Vi vil ha detaljer! Ikke sant? Eller ikke... For å si det på litt overdrevent bergensk: (husk å lese med overdreven bergensdialekt) Ææææææækkæææælt! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hmmz, høyre hånda mi er også mye større enn venstre.men når jeg trener så er det hovedsaklig med høyre, fordi jeg har ikke kontroll på venstre den den skjelver og sjeiner frem og tilbake (selv med få kg) når jeg skal løfte i benken så går alltid venstresiden frem ogtilbake derfor blir det mest fastbenk på meg... Er slik for de fleste som ikke har trent.. Men idag skal jeg trene Klarer 3-4kg mindre i venstre enn med høyre på Biceps og 2kg mindre med 1håndstriceps.. Dette er mye.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 giid... så heldig jeg er som ikke har det problemet da... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 giid... så heldig jeg er som ikke har det problemet da... Tja.. Har nok sett armene dine også.. Nå skal ikke du brife med at det ikke er forskjell her.. Men nå har jeg klart 40 armhevinger her Er på vei opp til de 52 som er rekken min nå.. Det er dog med Kallas efekten.. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) kalles effekten? menne, jeg klarer å løfte 10kg men høyre ca 20ganger men gjør jeg det samme med venstre klarer jeg bare 10 ganger!(ja, jeg vet jeg ikke er verdens sterkeste ) btw, jeg har ikke wanka på 4 dager Endret 7. desember 2003 av RIP Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 kalles effekten? menne, jeg klarer å løfte 10kg men høyre ca 20ganger men gjør jeg det samme med venstre klarer jeg bare 10 ganger!(ja, jeg vet jeg ikke er verdens sterkeste ) btw, jeg har ikke wanka på 4 dager Vell jeg kunne smykke meg med 1ukes avholdenhet helt til idag.. Når man normalt våkner så våkner man jo med ereksjon (hihi.. fint ord) og jeg som var lei av og ikke ha lyst lå i sengen gjorde det =) Og når man ikke har gjort det på en stund er det så sinsykt digg og bare ikke ha kontroll i det hele tatt.. Du bare lar ting skje.. Bare synd at den følelsen varer så kort tid hvis dere skjønner hva jeg mener =) Og du klarer 80kg i skråbenk når du ikke klarer mer enn det? Mange jeg kjenner som tar 100-120kg i benk tar 60kg i skråbenk.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 giid... så heldig jeg er som ikke har det problemet da... Tja.. Har nok sett armene dine også.. Nå skal ikke du brife med at det ikke er forskjell her.. Men nå har jeg klart 40 armhevinger her Er på vei opp til de 52 som er rekken min nå.. Det er dog med Kallas efekten.. Rekorden min er 98. Har den runkemuskelen! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Skifta mening Endret 9. desember 2003 av eiriksen Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Fasinerende at folk her tror høyre armen er kraftigere fordi den bruker man når man masturberer. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg fant ut noe merkelig med meg selv. På eneller annen måte klarte jeg en gang å klare å få orgasme uten å få sperm utløsning, det kom ut ca. 1t etterpå *klø seg i hode* Jeg har klart dette flere ganger nå... fant ut hvordan jeg gjorde det. Er det vanlig å få til??? Orgasmen varer da lit kortere og er da ikke så god som vanlig vis da. Hvis jeg wanker vanlig så får jeg selvsakt normal utløsning. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Weid. Aldri skjedd med meg. som eg vet. vet eg. Forresten så har eg holdt meg ufrivillig nå i 5 dager. Siden eg ble syk så har eg ikke giddet å wanke. Eg velge å wanke når eg er alene da eg syns lyden er halve opplevelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå