Wabby Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 strandvegen 8a, grønnt hus, stor hage. bak telehuset der. (krysset til rørleggeren) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ekke lenge før det er HW-Søppel Wanke party Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) ekke lenge før det er HW-Søppel Wanke party Det har allerede vært, uten at jeg skal gå mer innpå det... Stikkord: TG2003 Endret 5. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 *grøss* Bare tanken gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 GAMMELT!! har klart meg 40 dager 40 netter før. For en del mnd siden. Men skal være artig å prøve igjen. Det er en utrolig ubeskrivelig følelse. Som om du er konge over alt. Utrolig viljestyrke. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hehe, 40 dager hadde jeg aldri giddi :-p *nekt* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 GAMMELT!! har klart meg 40 dager 40 netter før. For en del mnd siden. Men skal være artig å prøve igjen. Det er en utrolig ubeskrivelig følelse. Som om du er konge over alt. Utrolig viljestyrke. Tråden var begynt og konkuransen var over før du engang begynte.. Så hva er gammelt sa du? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Huff. Holder denne på enda ja. Noen nye CFD nyheter? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Faktisk så skjedde det noe som aldri har skjedd med meg før inatt.. Eller klokken var vell omtrent 10 tipper jeg.. Våknet jo for 20min siden og det var i slutten av drømmen.. Jeg har lekt med tanken om og kjøpe meg en helt ny sykkel og sykle Ifra Bergen til Oslo. Her i drømmen gjorde jeg det.. Jeg hadde ikke genser ,men bare en Tskjorte og en Jakke.. Ikke noe særlig mat heller ,men det er ikke pointet. Så fant jeg Stian Pettersheim (en som jeg gikk på skole med før ,men som jeg nå fikk vite gikk på Almenn på Bjertnes..) Jeg klarte og møte han på en vei som svingte av til Larvik.. Det var visst en tunell på omtrent 30mil ,men det har heller ikke noe med historien.. Han hadde den sinsykt fine dama og vi drev og pratet litt osv..Så endte med at de skulle kile meg ,men jeg var jo sterkere enn dem (som man alltid er i en drøm) så jeg klarte og holde begge 2 med en rar teknikk og begynte og kile dem. Men da begynte de og kline og jeg fikk lov og være med.. Rart nok gikk det for meg med en gang i drømmen og jeg våknet opp med en Boxxern som mildt sagt var våt. Har aldri skjedd meg før dette.. Litt rart... MUHAHA:: Creaturecanis: Fant jo noen og kile etterhvert da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg går bare å setter meg her borte jeg .... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 LOL cfd... du er bare rar Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Go Go CFD Også fikk du kline med folka da, koslig Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tror nok jeg har ronket litt lite i det siste jeg.. Seriøst altså.. Føler ikke for det liksom.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 @ CFD. Aldri hendt meg før. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det har hendt meg Det var en stund siden jeg hadde nappa løken og en natt hadde jeg en sinnsyk deilig drøm. Hele lageret ble fullstendig tømt Har har aldri opplevd det siden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jaja sånt har eg aldri opplevd men så har eg aldri gått så langt uten å nappe "my precious" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jaja sånt har eg aldri opplevd men så har eg aldri gått så langt uten å nappe "my precious" Har aldri skjedd her før heller.. Men den drømmen var liksom så ekte... Nå vi kilte hverandre så hadde vi ikke allverden med klær på heller.. Og jeg tror ikke Stian var helt med heller.. jaja.. FÅr vell ta rutinen en eller annen gang... FØles jo ut som jeg er en testosteronbome elns.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg går bare å setter meg her borte jeg .... Roger det. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jaja.. FÅr vell ta rutinen en eller annen gang... FØles jo ut som jeg er en testosteronbome elns.. CFD.... du ER en testosteronbombe.... *fniiis* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 CFD.... du ER en testosteronbombe.... Kanskje du kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå