CFD Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Så det ledende spørsmålet må vel bli: Spiste CFD sylteagurkene? Seriøst ment altså: SKal noen ha sex så så skal det f... meg ikke være pga noen sylteagurker.. Uten at jeg gidder og skrive noe langt her.. Jo kortere jeg skriver jo mer kan jeg tafse ikveld.. poff Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 o0( Vist'n får lov og tafse så...... ) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Huff.. Det ble jo grådig stille her nå.. Lurer litt på hva folk holder på med siden de tier så stille.. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *gleder seg til fredagskvelden* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *buste flodhest* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *buste flodhest* Angående å "buste" .. har noen av dere blitt bøsta, at noen har kommet inn elns mens dere har holdt på? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *buste flodhest* Angående å "buste" .. har noen av dere blitt bøsta, at noen har kommet inn elns mens dere har holdt på? bla 2 sider tilbake i tråden (eller noe sånnt..) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hehe, hva med deg da bjaa? Noen gang blitt ferska? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hehe, hva med deg da bjaa? Noen gang blitt ferska? Hehe, nei...ikke som jeg vet om men det har hvert bære mange ganger gitt.... idiotiske mødre som skal inn på rommet og si "godnatt" og lignende..og plagsomme venner Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 idiotiske mødre som skal inn på rommet og si "godnatt" og lignende..og plagsomme venner Akkurat det at mødre på død og liv skal si god natt forstår jeg bare ikke. Kanskje senere, men ikke nå Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jiizuz! Hvilke mødre er det dere har da? Er maaange år siden modern slutta med det ja (var vel veeeeldig ung nå det der skjedde tror jeg) og aldri blitt busta sånn heller! Selv om det har vært close mange ganger... f.eks. det å glemme å låse døra midt på dagen og sånn... herm, sier ikke mere Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Her i huset er det som oftest mutter'n som legger seg først... Er vane for den som går først og si godnatt i det vedkommende forlater stua her... Stua er oppholds stedet vårt... jeg med PCen og mutter'n glanende i TVn.. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Domt å låse døra her. Hvis jeg gjør det så får jeg en mengde sp. om hva jeg har drivi med siden jeg har låst døra. Nå så har døra klikka da, får ikke lokt den med klinka av en eller annen grunn. Så jeg må bruke låsen. Jeg har får en ny sån dings til å sette inn i døre, men jeg har ikke giddi å setti den i enda. Lille søstra mi er desverre ikke slik at ho prøver å komme inn på rommet mit hele tia (ho er 6 år, 12 år mindre en meg), så jeg kan desverre ikke skylde på at jeg låser døra forde jeg ikke vil ha ho inn. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Disse har postet i denne tråden... hihi CFD258 SnowDOG_200 PeNtA114 Wabby106 CreatureCanis99 Arctic89 Term58 |okk^ay54 SirHartge51 Kebab GUD47 Lufen45 Tacritan43 fondus24 lperik24 John Abrahamsen22 Goebbels21 HeRbie20 Mr.Ueland14 adawen14 HalTan14 Khazad13 sosohal13 StrongBad13 Candyfloss13 allyse12 Ecthelion12 smetho12 Nidhogg11 Nesten skummelt.. [/b] Endret 5. desember 2003 av CFD Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Disse har postet i denne tråden... hihi CFD258 SnowDOG_200 PeNtA114 Wabby106 CreatureCanis99 Arctic89 Term58 |okk^ay54 SirHartge51 Kebab GUD47 Lufen45 Tacritan43 fondus24 lperik24 John Abrahamsen22 Goebbels21 HeRbie20 Mr.Ueland14 adawen14 HalTan14 Khazad13 sosohal13 StrongBad13 Candyfloss13 allyse12 Ecthelion12 smetho12 Nidhogg11 |Johnsen| ?? Nesten skummelt.. Ser du ikke at du glemte noen her? eller var det kun over 10 poster som ble medregnet? Og du hadde ikke noe bedre å gjøre? Endret 5. desember 2003 av |Johnsen| Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 denne tråden rocker hardt da! Har lest en del i den, men har aldri giddi å svart, i frykt for å bli pirka pga. "småunge" Men får se, kanskje jeg skal dra noen poster her CFD er hvertfall "domene meisteren" Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har ikke wanka i den nye kåken min enda Trur jeg har en hard wankinghelg forran meg... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har ikke wanka i den nye kåken min enda Trur jeg har en hard wankinghelg forran meg... Jippi! Jeg som hadde tenkt å komme bort til deg med CDene dine idag, prøvde å ringe deg etter skolen idag og, men var umulig å få taki deg... Kan du ikke sende meg en PM på hvor du bor, gjerne kart osv også..får jeg er ikke heeelt sikker på hvor du bor ATM... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå