Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 jammen blitt liv her å.. hmm, blitt tatt på fersken? njaaaa.. nesten.. teppe er en fin ting.. Er vel det nærmeste jeg har kommet det.. eller.. når lillebroren kom hjem til ei som jeg sov over hos ikke at det skjedde noe DA men var litt flaut fordet.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 eller.. når lillebroren kom hjem til ei som jeg sov over hos ikke at det skjedde noe DA men var litt flaut fordet.. Ghøøø, det er såå kjipt når sånt skjer.. Ikke nødvendigvis lillebroren da.. Kommer folk hjem midt på natta.. Hei, har du sovna? oi! Hvem er det du deler seng med?! Så kommer dilemmaet.. Snike meg ut før huset våkner, og la jenta forklare seg neste morgen, eller bli igjen og ordne opp? Samvittigheten kan gnage store hull Ble jo igjen da, og ordna opp sånn nogenlunde (Men jeg prøver å skjule meg litt hvis jeg treffer på visse foreldre i byen iblant daaaa...) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hmm.. Nå har akkurat Creaturecanis (Eller Monica som jeg bruker) lest igjennom tråden.. For og være helt ærlig så var jeg "litt" flau over visse ting jeg hadde skrevet da.. Med tanke på at jeg sitter like bak henne og henne leser om mine..tja...ronkevaner så er det litt flaut.. Spess når man liker noen så bra som Monica Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 eller.. når lillebroren kom hjem til ei som jeg sov over hos ikke at det skjedde noe DA men var litt flaut fordet.. Ghøøø, det er såå kjipt når sånt skjer.. Ikke nødvendigvis lillebroren da.. Kommer folk hjem midt på natta.. Hei, har du sovna? oi! Hvem er det du deler seng med?! Så kommer dilemmaet.. Snike meg ut før huset våkner, og la jenta forklare seg neste morgen, eller bli igjen og ordne opp? Samvittigheten kan gnage store hull Ble jo igjen da, og ordna opp sånn nogenlunde (Men jeg prøver å skjule meg litt hvis jeg treffer på visse foreldre i byen iblant daaaa...) Romeo Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 eller.. når lillebroren kom hjem til ei som jeg sov over hos ikke at det skjedde noe DA men var litt flaut fordet.. Ghøøø, det er såå kjipt når sånt skjer.. Ikke nødvendigvis lillebroren da.. Kommer folk hjem midt på natta.. Hei, har du sovna? oi! Hvem er det du deler seng med?! Så kommer dilemmaet.. Snike meg ut før huset våkner, og la jenta forklare seg neste morgen, eller bli igjen og ordne opp? Samvittigheten kan gnage store hull Ble jo igjen da, og ordna opp sånn nogenlunde (Men jeg prøver å skjule meg litt hvis jeg treffer på visse foreldre i byen iblant daaaa...) vel, hu og jeg sa til broren.. vi var så trøtte at vi bare la oss.. han gliste stygt og sa han skulle holde kjeft om det.. så hehe.. jaja Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eeey.. CFD: Å vite om vanene dine gir jo bare meg en fordel da... Hihihi... Beware of meine påfunn. Hardiharhar. Neida... huff... hehe... Dont get me started here... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hmm.. Nå har akkurat Creaturecanis (Eller Monica som jeg bruker) lest igjennom tråden.. For og være helt ærlig så var jeg "litt" flau over visse ting jeg hadde skrevet da.. Med tanke på at jeg sitter like bak henne og henne leser om mine..tja...ronkevaner så er det litt flaut.. Spess når man liker noen så bra som Monica hmm, mye rart man skriver ja *trur ikek jeg har skrevet noe farlig noen gang* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eeey.. CFD: Å vite om vanene dine gir jo bare meg en fordel da... Hihihi... Beware of meine påfunn. Hardiharhar. Neida... huff... hehe... Dont get me started here... tror dere to skal "sove" godt i natt du får vel noen morsome ideer osv her ja.. tviler ikke Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Joda, vist ikke CFD er snill så forteller jeg Oy historien... Den er mojjo... Endret 3. desember 2003 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvilken hiiiistorie? tell tell tell tell Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Joda, vist ikke CFD er snill så forteller jeg Oy historien...Den er mojjo... For og ikke bli dummet ut enda mer så tror jeg at jeg skal fortelle det jeg.. Hadde akkurat vært ute og vanket litt og spist litt i Bergen forrige Torsdag.. Vi var begge snopesjuke og siden Monica ikke hadde vært med på OY før så tenkte jeg at vi kunne dra ditt. Åpen til klokken 24 også... Vi drev og småflørtet litt også klarte Monica og si dette: Spiser du dette glasset med Sylteagurker så skal vi ha sex ikveld... Dette skjedde: Jeg stod der..Helt paff.. bare stod der med sikker flere milioner tanker som gikk igjennom hodet mitt på en gang... Og jeg fikk totalt skjelven også.. Tok litt tid før jeg kom over den... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hahaha.. bra sagt CC, men huff.. sove tid for meg.. opp 6 i morgen Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg ble littegranne skeptisk til den kommentaren CFD kom med etterpå da... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kanke si A uten å si B... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Nei han sa han ikke hadde "utstyret i orden"... jeg bare "eh... hæ?" Forstod ikke helt hva han mente med ikke utstyret i orden da jeg asosierer "utstyret" med "penisen" ikke sant... så jeg ble litt i tvil da hva han hadde gjort nå da... ettersom utstyret... eh... var i fin form før lissom. Viste seg da at med "utstyret" så mente han dong... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg ble littegranne skeptisk til den kommentaren CFD kom med etterpå da... Og hva slaks komentar hvar det da??? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Så det ledende spørsmålet må vel bli: Spiste CFD sylteagurkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå