CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvorfor skal jeg like det? *fres* Det gir meg ikke en dritt lengre... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvorfor skal jeg like det? *fres* Det gir meg ikke en dritt lengre... Må seriøst værra noe galt Kansje du gjør noe feil... Men du kan prøve å værra litt kreativ. Sitt på en vaskemaskin som sentrifugerer mens du onanerer eller noe... Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har hørt at det er meir effektivt å være inni sjølve vaskemaskinen når den sentrifungerer, når det gjelder akkurat dette. Diverre kan eg ikkje backe dette opp med eigne erfaringer, for det fyrste er eg ikkje av den kvinnelige delen av befolkningen, og for det andre er eg 1.95 på sokkelesten, og måtte i så fall hatt ein gedigen vaskemaskin Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Sitte på en vaskemaskin? Ser ikke helt for meg hvordan det skal funke men... Hmpf... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kansje du gjør noe feil... Men du kan prøve å værra litt kreativ. Sitt på en vaskemaskin som sentrifugerer mens du onanerer eller noe... LOL! Må da være fryktelig upraktisk!?! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er ikke sikker på om du mener det eg tror du gjør men avogtil hater eg å wanke fordi det blir liksom en rutine og man wanker jo fordi man har egentlig lyst å ha sex med en person. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Yah got it... Jeg er helt i kavet om dagene... Er sånn på morra'n -> Er sånn om dagen -> :!: Sånn på kvelden --> Og sånn utover natta -> Rart jeg er frustrert? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er ikke sikker på om du mener det eg tror du gjør men avogtil hater eg å wanke fordi det blir liksom en rutine og man wanker jo fordi man har egentlig lyst å ha sex med en person. Du sier noe. Etter en stund med ensomhet blir liksom alt om til rutine ja. Det er derfor man avstår ifra og ta på segselv i perioder for og leve i håpet om at det blir bedre når man har ventet i noen uker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 U and everyone else. Det er nok frustrasjon ja. Sliter med det samme. Det er verre nå om vinteren tilåmed. Her er min hverdag. Morningen - om dagen - :| omg kvelden om natten - Venter liksom på noe... hva som helst. vet egentlig ikke. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Sukk.... vet ikke om jeg skal vere lettet fordi jeg ikke er alene eller om jeg skal bli deppa over at det er flere som frustrer for tia... Blir nesten litt små sjalu når jeg ser veninna mi med typen sin... Er ikke ute etter noe kjæreste jeg egentlig men... uhmfh... :grine: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jepp det er ikke lett. Ingen sa til meg at livet skulle være sånn. CFD? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Lumpent gjort og ikke fortelle det ass... Men hvem hadde giddi og bli født om dem viste det da mon tro? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hehe huff skal ikke inn på det emnet. Er glad eg i det hele tatt overlevde den tiden. :grine: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nå stikker jeg. Tør virkelig ikke og være online mer. Tøffel som jeg er. Har akkurat fått ut hva jeg har hatt på hjertet den siste tiden nå. Det føles utrolig deilig altså. Nå er alt man kan gjøre og håpe.. Får håpe jeg ikke står igjen som en idiot da.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jau... Men uannsett hvor jæ**ig ting fortoner seg av og til så går jeg ut i fra det finnes en mening bak det hele... For vist jeg dauer og kommer til skyene og den gjøken der oppe(eller eventuellt nede) forteller meg at det ikke er noen mening med det... DA...!!! Men nå ble vel ting litt way offtopic her... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Yup. Sant det. CFD: lurer på ka det er Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvorfor skal jeg like det? *fres* Det gir meg ikke en dritt lengre... Må seriøst værra noe galt Kansje du gjør noe feil... Men du kan prøve å værra litt kreativ. Sitt på en vaskemaskin som sentrifugerer mens du onanerer eller noe... Nå begynner du å gjøre meg nygjerrig Wabby. Fikk lyst å prøve noe nytt. Men ei av mine beste venninner (temmelig fin også) har sagt at hun elsker å onanere, og har flere leketøy. Jeg har nesten klart å overtale henne til at jeg får se på (småperverst?), men hun trakk seg i siste liten . Men jeg gir meg ikke. begynne å savne litt hardcore wanking nå. Synes det er for mye sex mas nå som jeg har dame...liker egentlig singellivet bedre, ikke noe stress for hverken meg eller karn i kjellern. *klør som f.... på pungen* Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 asså.. det der med vaskemaskinen.. det har jeg ingen tro på.. det er faktisk ikke så veldig opphissende å sitte oppå noe som dirrer.. ok.. akkurat som en vibrator tenker dere.. men nei! det er ikke det! du stapper liksom ikke hele vaskemaskina oppi musa.. så NO! kanke sammenliknes! greit nok om man sitter å gnir klitten mot den, men det er sikkert ikke veldig avslappende å sitte i rare stillinger sammtidig som du ser at skyllevannet spyles ut osv.. ellers takk! står over den ja! men når det gjelder slike ting som at wanking ikke lenger er no stas.. prøv no nytt.. utenom vaskemaskinen.. og.. det heter wanke for jenter og.. i alle fall i min verden.. I følge en englesk dude på intarnettet så er det engelske ordet for jentewanking "friggin". men jeg liker wanking bedre.. hvis det ikke er no stas lenger.. finn en wankebuddy! slikt er stas vettu! blir ikke helt som å ha type, pga det ikke er no kjærlighetsforhold. men man har resten da.. eller.. wankinga.. noen å kose med liksom.. dreiv de ikke med no slikt i seinfeld en gang? ff? fuckfriend eller no? husker ikke helt. det som er kjipt er hvis en av partene faller for den andre da.. og den andre ikke vill no mer.. menmen.. eventuelt kan man gå til innkjøpt av ting på spennende websjapper=D hva med kondomeriet og sånn? alltid fæncy! jeg shoppet seinest i går man har ikke mer morro enn man lager selv.. og jeg synes dere ble litt for grinete her nå.. dere har sikkert grunner til det.. men dette er en wanketråd.. ikke en whinetråd let's wank! uhm.. jah. i morra er det fredag.. FREDAG! hihihihi!! for fire uker siden var det og fredag! åh! så stas! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jess indeed ass... Kondomeriet neste... Halleluja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå