CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hardiharhar... Har nok med og holde styr på min egen frisyre jeg da... Begge to for den del... : Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 CFD: har min fulle støtte, er mange av oss som ikke setter noe særlig pris på hår.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Shaving, evt stussing er et must... Ikke snakk om å stålull nedentil... no way Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Sier ikke i mot den jeg nei... Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kan vel sei meg einig i at stussing ikkje gjer noko, men eg fekk intrykk av at CFD skinna seg, det syns eg ser sjukt ut, både på menn og kvinner Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kan vel sei meg einig i at stussing ikkje gjer noko, men eg fekk intrykk av at CFD skinna seg, det syns eg ser sjukt ut, både på menn og kvinner Er ikke noe galt med skinning da! Men etter 1uke så er det jo langt som om du hadde stusset det. *knappe opp buksen og sjekke* Jupp den påstanden der holder mål Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 /me skinner meg tilåmed på/i hodet. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hehe, DET tror jeg ikke jeg skal finne på... Har hatt kort hår før... har bilde av det... *grøss* som jeg ser ut... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vell jeg synes man skal prøve det meste jeg. Selvom hvor dumt det høres ut ,men alt må jo prøves. Man blir jo 1erfaring rikere.. Jeg har prøvd det meste jeg kan gjøre på egenhånd.. Desverre har jeg (og de fleste jeg kjenner IRL) har ikke fullt så god erfaring med og gjøre noe sammen. Men kan noen helt ærlig si at man har mer erfaring med og gjøre ting sammen med en person av det motsatte kjønn enn alene? Det tviler jeg MEGET sterkt på.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg kan vertfall ikke påstå det... *sukk* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Yup sånn kan livet være. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vell jeg synes man skal prøve det meste jeg. .... Jeg håper ikke at du mener dette bokstavlig CFD... Er visse ting jeg ikke kommer til å prøve... Lage smulteringer med andre gutter og slik... *spy* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vell jeg synes man skal prøve det meste jeg. .... Jeg håper ikke at du mener dette bokstavlig CFD... Er visse ting jeg ikke kommer til å prøve... Lage smulteringer med andre gutter og slik... *spy* Smultringer? WTF? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 smulteringer AKA dytte bæsj AKA rompefresing AKA tarmfresing... get the picture ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Æsj! Du mener brunntup leken. *bytte emne* Har ikke følt for å wanke idag. Og ihvertfall ikke nå. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Og her har det gått morro for seg ser jeg... Lurer på hvor jeg skal holde på nå... burde egentlig vert på den derre sinne tråden jeg... eller finst det en frustreasjons tråd? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG!!! Jeg hater eh... "å wanke". Har dere noe ord for det jenter gjør eller? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg hater eh... "å wanke". Har dere noe ord for det jenter gjør eller? Tukle med dåsa, kose med beveren, onanere, kom ikke på flere i farta. Men kan si ifra om jeg får noen flere ideer ... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Spiller ingen rolle... Jeg hater det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå