Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

altfor mange reagerer med: "æææææsj!!! fy skitt! jenter gjør ikke sånt!!!" hvis jeg raper.. :shrug: typisk..

Jenter skal ikke rape.

Hvorfor ikke?

my thoughts(?) exactly!

jenter har vel og luft i magen som vil ut! haha! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

altfor mange reagerer med: "æææææsj!!! fy skitt! jenter gjør ikke sånt!!!" hvis jeg raper.. :shrug: typisk..

Jenter skal ikke rape.

Hvorfor ikke?

my thoughts(?) exactly!

jenter har vel og luft i magen som vil ut! haha! :D

En vei må det jo komme ut ... :p Om det er forran eller bak spiller vel ingen rolle :D

Lenke til kommentar
:lol: festlig gutter! meget festlig! :D

et par av innlegga minner meg om noe vi (kanskje fler) kaller sistemann på kjeksen.. bare minus akkurat det å spise kjeksen da :wink:

men jeg lurer på en ting her.. når gutter sitter sammen å wanker.. liksom.. mange sammen.. blir dere da opphisset av de andre eller blokkere dere de ute og tenker på helt andre ting?

Se på en skjerm og prøve og ungå og tenke på de andre. Har man god nok fokus så er det meste mulig...

Lenke til kommentar
Jeg har mine mistanker ,men de er nok ikke så fine så jeg tror jeg holder dem innabords helt til noen kommer med et svar..

Spytt ut ffs

Det er en lek du har tapt ofte i... En gjeng gutter *wacker* på et kjeks... Han som er siste, må spise det...

Remember ?

Lenke til kommentar
Vell det var noe av det værste som finnes ass. Er ille nok og få sin egen spønk på segselv. Og når vi snakker om andres blir det bare værre.

FYFAEN så støgg den leken var.

Har du vært med på den? omfg :shrug: måtte du spise kjeksen? *kvalm*

Selv så har jeg heldighvis bare hørt om leken, men kjenner ingen som har deltatt... ( eller så snakker de bare ikke om det ... )

Lenke til kommentar
jøye meg.. hvis dere har gjort alt dette i oppveksten har jeg gått glipp av mye.. eller sluppet det? :shrug: :o

john: skal se om jeg finner den linken jeg ;)

Må leve livet mens du kan... Når jeg var liten så saboterte jeg et surfebrett, brannt ned garasjen til læreren min ( ikke med vilje vel og merke ), tjuvstartet bilen hans med macgyver kniv ( med vilje ) ... klarte ikke å kjøre bilen... knuste naboguttens leker... kastet sykkelen min ut ifra 5 etage i en blokk... hadde en "ting " for å lage bål i skogen og lage halvferdige hytter... :)

Lenke til kommentar
Det er en lek du har tapt ofte i... En gjeng gutter *wacker* på et kjeks... Han som er siste, må spise det...

Remember ?

Det hørtes ut som den mest motbydelige leken ever! At noen i det hele tatt har tenkt tanken på å lage en sånn lek gjør meg kvalm.

Lenke til kommentar
æsj... da håper jeg for dems del at dem er veeeldig kåte hvis dem gir seg ut på en sånn lek.

enig..

det var liksom litt av den typen wanking jeg hinta til når jeg spurte om åssen gutta klarer å komme da liksom.. det må jo være helt jævli?

er det ikke sånn med gutter og at hvis man tenker: "OMG!! jeg MÅ komme NÅ! " så nytter det ikke.. da blir det i alle fall ikke no?

eller er dette bare jenter?

Lenke til kommentar

nei.. egentlig ikke.

mange sier det hjelper å tenke på noe som gjør en kåt mens en ronker.. hvis du vil komme fort gjør du mest sannsyneligvis det og da... kommer du hvis du ber om det på en måte. er vel egentlig ens egen hjerne som begrenser ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...