Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

hehe! neida.. jeg tok meg inne nær av den snowy! slapp av.. men..hm.. la oss si det slik at etter sykehusoppholdet mitt måtte jeg være avholds i fire uker.. + en uke med hellweek.. så.. da blir det slik..

varke han det var no galt med.. var meg.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte at eg hadde satt maskinen til å laste masse ting inatt. Lastet ned spirit, finding nemo, milf hunter, og diverse andre små klipp med pr0n. da eg gikk gjennom greiene gikk det som det måtte. Men men det ble bare 1stk wank og ikke mer så eg har på en måte ikke wanket.

Lenke til kommentar
Glemte at eg hadde satt maskinen til å laste masse ting inatt. Lastet ned spirit, finding nemo, milf hunter, og diverse andre små klipp med pr0n. da eg gikk gjennom greiene gikk det som det måtte. Men men det ble bare 1stk wank og ikke mer så eg har på en måte ikke wanket.

lol! så en wank teller ikke? pft! dummeste jeg har hørt! ;)

en wank er en wank! enten har du gjort det, hvis ikke har du ikke gjort det! du gjore det!

haha!! WANKER! :D

jeg er herre over mitt domene siden..ehm..mandag! hah! oh! to dager.. :roll:

Lenke til kommentar
Det teller! ikke kom og si noe annet.

Men en ting: Det har kommet folk ifra andre forum inn her og ser nå.. Dette skremmer meg litt. jaja.. jeg ser deg Beelsebub!!

Du er ikkje den einaste som blir skremt, satt og las igjennom heile posten i går, fæle greier. Men som eg alltid seier: "kvar sin lyst". Angåande shaving nedentil, så er det noko som eg har gjort ein gong, og det var i 5 klasse pga at eg var flau over at eg kunne anlegge sveis nedentil.

Men CFD: driver du skinner deg heilt nedentil? eller er det eg som har misforstått noko?

Lenke til kommentar
WTF er det dere driver med da for f...?? Dere ødelegger jo alt for meg ved og rippe opp i slike gamle ting. ;)

Men jeg står for det jeg gjør..

Noko som berre bidrar til at det blir kjekkare å diskutere deg. Eg oppfordre alle til å komme med synspunkt på CFD's frisyre, ikkje på hovudet altså

Lenke til kommentar
Men jeg står for det jeg gjør..

Noko som berre bidrar til at det blir kjekkare å diskutere deg. Eg oppfordre alle til å komme med synspunkt på CFD's frisyre, ikkje på hovudet altså

Nå må dere roe dere her altså. Og for de som vet hvordan det er så er det umulig og ha en frisyre altså. Har snakket med 7-8personer om dette (3 IRL og 5 på IRC) og alle opplever det samme. Håret vokser så fort at det nesten er fælt og tenke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...