Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ikke for å ødlegge stemningen gutter og jenter , men dere begynner nå næreme dere veldig SO, for dette er relativt off-topic... PM er din venn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 :grine: som alltid blir eg den som ikke vet en dritt og ingen vil fortelle meg. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 :grine: som alltid blir eg den som ikke vet en dritt og ingen vil fortelle meg. hah... bare tar igjen for hin dagen jeg da du ikke ville si whatever det var som du ikke sa... men jah Wabby har rett... vi skifter til so nå dah... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Sånn går det vetu SnowDog.. Wabby: SO er så travel. Denne tråden er det vi som bruker atm Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 :grine: som alltid blir eg den som ikke vet en dritt og ingen vil fortelle meg. hah... bare tar igjen for hin dagen jeg da du ikke ville si whatever det var som du ikke sa... men jah Wabby har rett... vi skifter til so nå dah... Hmrf.. som sagt det var litt drøyt men eg skulle foreslå at du kunne komme bort til meg og wank.. ja u get the picture. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Såpass... Var den så drøy da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ikke nå som eg "kjenner" deg litt bedre. *grin* It's gonna get worse too Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 SnowDOG_ - detaljer detaljer ! Fortell oss hva du tenker på La fantasien få kjørt seg skikkelig ! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jah... komma'n! *venter spent* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vel det skulle ende med at hun ikke lenger wanket.... nei nå må eg gi meg. :nice: Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Huh..? Hey... Spitt out dude... /me lure hva du tenker... *grin* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vil du at eg skal gå inn på detaljer? Hvis du ikke wanket lengre men likevel kom så...imagine. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 @SnowDOG_: i morra er det 5 FØKKING UKER!! omgomg! men til fredag.. da.. oh yeah;))) HVA!!! ikke mere lakrissnører? WTF? :grine: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 5uker? Uansett det er dritt lenge. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vil du at eg skal gå inn på detaljer? Hvis du ikke wanket lengre men likevel kom så...imagine. jah detaljer er fint... hirhir... Ikke langer wanket men kom likevell.. joda tok den men... Det kommer ann på hvem du mener kommer det... ********** Hmm... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 5uker? Har han operert tissen eller? Eller er det deg? Uansett det er dritt lenge. Den var stygg SnowDog.. Slike ting sier man bare ikke!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hum det var ikke stygt ment? syns du virkelig det var stygt? Tok du deg nær av dette penta? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 CFD: slik er snowdog...du får bære med han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå