CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 @penta=1uke Btw er det bare meg eller har kjærligheten begynt å gå nedover liksom? Har venner som ikke gidder å bli sammen med jenter og driter egentlig i å ha dame. Skjønner ikke helt dette. Eg drømmer jo om å treffe en søt jente som eg blir forelsket i. Anyways nå ble det mer kjærlighets tråd. Alle drømmer jo om den store kjærleiken da Problemet er bare at jeg faktisk ikke tror at jeg kommer til og like en dame som også liker meg altså. Menmen.. Man har jo lov og drømme.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 All we have is faith. En vakker dag..en VAKKER dag.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har heldigvis vært utoooolig heldig. Jeg takker bare en eller annen der oppe (nei jeg er ikke relegiøs av meg), men noe må det da ha vært som har ført meg og pus'en sammen. Jeg rett og slett bare forguder henne...det..erm..ja...er vanskelig å sette ord på det.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Heldigvis har jeg et par år og gå på før jeg kommer opp til aldern din da Snowdog.. Husker jeg var skikkelig overtrøtt igår og begynte og pirke om det.. Tidig det btw Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Alderen min? WTF? Eg er ikke gammel. i'm just me. Dont think age when u think about me. @etchelion/b|real u lucky bastard. Jaja enjoy. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehe.. Men du sier noe. Men la oss bytte emne. Vil ikke føle meg trist! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ja liker heller ikke tenke på kjælighet og sånt. Egentlig hater eg kjærlighet siden den kan være så smertefullt. Anyways idag skal eg ikke wanke. Prøve å ikke wanke i det minste. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Pingle. Jeg klarer det uten problemer. Har alt "materiale" på filservern og jeg orker ikke og plugge i en nettverkskabel der. Er litt for mye slit. Så stor trengsel har jeg.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hmm... Hey folks... hva skjer? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Desverre ikke så mye.. Vi driver og syter og klager som bare f... over at vi ikke har funnet kjærleiken Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Aha... jeg har nå begynnt og tvile på om den i det hele tatt eksisterer jeg dah... for mitt vedkommende mener jeg... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Må dere slutte å syte da... Livet har jo nettopp startet for dere Er mange fisk i havet, så ikke gi opp Selv så har jeg ikke hatt orken å lete i det siste. har prioritert venner og jobb i det siste... Og gjøre bilden klar for vinteren :S Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nå stopper vi! Ikke noe mer snakking om dette emnet. !! Kan jo begynne og prøve og sjekke opp diverse forumbrukere da.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nettopp startet jah.... yeah right... Det føles ikke akuratt slik... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jah... *holder kjeft* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Holde kjeft om hva da? Hva er det som er så gale nåda? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har et clue ,men jeg vil ikke si hva jeg tror også kanskje få det avkreftet og dermed stå igjen som en fullstendig idiot altså.. Litt kjipt det.. Har stått igjen som en idiot litt for mange ganger altså.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har du ett clue? Vel spitt out... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Holde kjeft om hva da? Hva er det som er så gale nåda? Nei ikkeno... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå