Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

omgomg! jeg dør snart! ikke lenge til nå! let's play a game!! =D

gjett hvor lenge siden det er jeg har hatt sex.. ordentlig sex liksom..

1 uke

2 uker

3 uker

4 uker

5 uker eller

6 uker!

wohoo! for en spennende konkurranse! :roll: (som ikke funker lenger! =(

det var forresten et ungtpar.bergen på 17/24 o_O 7 år.. oj.. som..ehm.. ville bytte bilder med meg.. syke syke bildene!! eller.. kanskje ikke syke.. men jeg ville ikke sendt bilde av av jeg sugde typen min ut til alle og en hver.. spesielt ikke når det er bildet av trynet mitt!

men det gjore hu jenta her da.. omgomg! sluts!

blir dere plaget med at jenter vil sende spennende bilder til dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
omgomg! jeg dør snart! ikke lenge til nå! let's play a game!! =D

gjett hvor lenge siden det er jeg har hatt sex.. ordentlig sex liksom..

1 uke

2 uker

3 uker

4 uker

5 uker eller

6 uker!

wohoo! for en spennende konkurranse! :roll: (som ikke funker lenger! =(

det var forresten et ungtpar.bergen på 17/24 o_O 7 år.. oj.. som..ehm.. ville bytte bilder med meg.. syke syke bildene!! eller.. kanskje ikke syke.. men jeg ville ikke sendt bilde av av jeg sugde typen min ut til alle og en hver.. spesielt ikke når det er bildet av trynet mitt!

men det gjore hu jenta her da.. omgomg! sluts!

blir dere plaget med at jenter vil sende spennende bilder til dere?

Og det skal vi liksom klage over? At noen damer frivillig uten betaling vil sende noen bilder.. Blir ikke noen bra bilder uten ansiktet uansett da. Men du kan jo sende tilbake da ;) Har jo "Penta_og_ida_jeh=P.jpg" som jeg kan sende da :p

Men jeg har jo sendt så mye rart at slike ting nesten ikke er noe problem lenger ;)

Lenke til kommentar
Og det skal vi liksom klage over? At noen damer frivillig uten betaling vil sende noen bilder.. Blir ikke noen bra bilder uten ansiktet uansett da. Men du kan jo sende tilbake da ;) Har jo "Penta_og_ida_jeh=P.jpg" som jeg kan sende da :p

Men jeg har jo sendt så mye rart at slike ting nesten ikke er noe problem lenger ;)

haha! okda.. la oss si at gutter dreiv å sendte masse nakenbilder og sånn av segselv.. hadde det vært veldig stas? :roll: hm.. den funker allikevell.. hva gikk det av meg?

hva! sende bildet av meg og ida? nei fysj! makan! gammelt bilde, lenge siden.. slikt skjer ikke lenger.. osv rite? =)

jeg spiser mandariner eller klementiner.. husker ikke hvilken det er. men de er gode..

noen av dine bilder slår nok bra ann blandt folket.. erke sikker på om de tenner på cum@hk.. men.. lov å prøve ;)

CreatureCanis: det er enkelt å holde seg og følge med på tiden.. bare pass på å ikke få type.. da går alt i dass! :love:

Lenke til kommentar

Ikke for mitt tilfelle...

Det har bare vert rot med meg og forhold hittil...

Og jeg er usikker på om jeg rett og slett bare klarer og rote meg borti snåle fyrer eller om jeg rett og slett ikke fungerer i forhold...

Jeg er ikke en som kan vere sammen med noen bare for å vere sammen med noen...

Men uansett... tror jeg holder meg single en stund til...

Lenke til kommentar
Jeg må nok egentlig annbefale type på det høyeste.. det er veldig stas :love:

Hva er egentlig så bra med dame/type? Sånn rent bortsett fra sex? :shrug:

Har aldri helt skjønt det der..

Fast sex uten å jobbe for det - det er grunn til å ha dame..

på den andre side finner jeg lett 10 gode grunner til å ikke ha dame, for sex kan du ordne deg allikevel.

Lenke til kommentar
Har du hatt dame da selv?

Tro meg det er...vel..ja...vanskelig og forklare, men det er absolutt noe som det er domt å være foruten :yes:

Joda, har nok det, men det gir meg liksom ikke noe utover det å kunne ha sex når jeg vil. Noen sier at det gir trygghet og sikkerhet og sånne greier, men jeg har aldri fått den følelsen. Kanskje jeg er rar, men jeg trives med det :grin:

Lenke til kommentar
Har du hatt dame da selv?

Tro meg det er...vel..ja...vanskelig og forklare, men det er absolutt noe som det er domt å være foruten :yes:

Joda, har nok det, men det gir meg liksom ikke noe utover det å kunne ha sex når jeg vil. Noen sier at det gir trygghet og sikkerhet og sånne greier, men jeg har aldri fått den følelsen. Kanskje jeg er rar, men jeg trives med det :grin:

i følge meg er du helt normal :!:

Lenke til kommentar

At folkens.. Selvom det er alt for lenge (da mener jeg alt for lenge) siden jeg har hatt en dame nå så er det en utrolig følelse. Du har liksom bare lyst til og bruke tid med den personen. Vil si at det og ha type\dame ba

Jeg er kanskje litt rar på de fleste områder , men jeg liker og tro er for statusen er noe drit altså.

jeg liker iallefall og tro at jeg er rimelig normal selv etter hvordan jeg oppfører meg både i virkeligheten og på nett. Håper virkelig at dere også har det samme inntrykket altså. Prøver jo bare og være rimelig normal.

Men en ting som jeg synes er kjipt er at folk er på jakt etter dame\type. Når man treffer en person så skjer ting liksom bare. Er man på jakt kan man fort møte noen som egentlig ikke er noe greie ,men siden man liksom er på jakt så ser man på en måte forbi det.

PS: Ikke bry dere om dette. Ble så mye rot her at det er helt fælt..

Lenke til kommentar

@penta=1uke

Btw er det bare meg eller har kjærligheten begynt å gå nedover liksom? Har venner som ikke gidder å bli sammen med jenter og driter egentlig i å ha dame. Skjønner ikke helt dette. Eg drømmer jo om å treffe en søt jente som eg blir forelsket i. Anyways nå ble det mer kjærlighets tråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...