CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 hmpf... Jaja... me be helt frustrert i kveld... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 man frem en Incubus Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) "Also known as demon lover." EDIT: Jeg var før deg Nisje Olm Endret 27. oktober 2003 av PT Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Understrekingen av ordet betyr at det er en link, bare trykk på ordet. Incubus. Edit: Endret 27. oktober 2003 av Nisje Olm Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 var CFD som sa det sto en del tvilsomt her... (med ett flir) 368 jah.... Hva fart jeg holder Hehe... Bare en teit frase jeg har på meg selv når jeg ikke klarer sitte i ro... Hmm ja CFD er jo desidert den mest tvilsome her på forumet da. F@en da! Er liksom ikke meningen at alle skal drive og lese alle de rare tingene jeg har lagt ut da. Er noen som egentlig ikke ville hatt godt av og lese det heller. Jaja.. Flasher jo fortsatt på MSN`n min så det er vell ikke så farlig Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vel du skriver her på egen ansvar da... slik som alle de andre her inne... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jaja.. Du sier jo noe ,men kanskje jeg aldri burde ha vist deg denne delen av foumet? jaja.. Hvem bryr seg egentlig? Jeg har gjort så mye gale oppigjennom tidene at det er helt fælt. Kanskje derfor jeg har blitt så innadvent som jeg er blitt nå? hmm.. who knows? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tja... jeg kom egentlig bare inn her for so3 menn... en eller annen gluping viste meg denne tråden her fordi jeg... øh... sa no rart no... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 FÅr jeg lov og spørre hvem det var? Så skal jeg ta et lite oppgjør med den personen på kammerset.. (jada. Dere trenger ikke og kommentere dette altså. Dere vet hva det står der) Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Der har vi'n jah.... det var han... *pekepå* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 HEY? Åssen gjod'n det a? Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Haha SnowDawg : Den avataren din sier bare PWND! Haha det er så bra. Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Haha du er så PWND'er Snowdog, du er helten min. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) *grin* thanks made it my self *flau* Endret 27. oktober 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Bare vent du! SNart kommer jeg med et skikkelig fett bilde Tok bilder på skolen skjønner dere. Jeg er bare Dead-sexy altså. Det er desverre bare i hodet mitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå