PeNtA Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Eg husker at eg så på de andre og målte på avstand liksom men det var vel normalt i den alderen. Og nei eg ble ikke opphisset av å se på de andre og var jo så konsentrert i filmen. eh...okey.....TMI! SnowDOG_ : men det gjalt bare når du så på film.. hva med når gutter wanker i dusjen eller sammen med kamerater.. uten film? liksom. førstemann til å komme! skjønner egentlig ikke åssen dere da klarer det jeg.. mulig det bare er jeg som er rar Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 .. mulig det bare er jeg som er rar du er ikke alene til å ikke forstå alt...kanse jeg har hatt en skjermet oppverkst... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 .. mulig det bare er jeg som er rar du er ikke alene til å ikke forstå alt...kanse jeg har hatt en skjermet oppverkst... takk :wink: det hjalp på selvtilliten! det er fint å vite at jeg ikke er alene var foreldrene dine slik at de snakket koder og sånn når det handlet om sex? at de gikk over til engelsk osv? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 var foreldrene dine slik at de snakket koder og sånn når det handlet om ha det gøy sammen? at de gikk over til engelsk osv? Jeg har ikke og vil ikke snakke med foreldene mine om slikt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 SnowDOG_ : men det gjalt bare når du så på film.. hva med når gutter wanker i dusjen eller sammen med kamerater.. uten film? liksom. Ehh har aldri ronket i dusjen med folk ever. Det eg nevnet ovenfor var bare de første gangene eg oppdaget det gøye man kunne ha med tissen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 var foreldrene dine slik at de snakket koder og sånn når det handlet om ha det gøy sammen? at de gikk over til engelsk osv? Jeg har ikke og vil ikke snakke med foreldene mine om slikt. PeNtA vet du ikke at foreldre ikke har sex? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det eg nevnet ovenfor var bare de første gangene eg oppdaget det gøye man kunne ha med tissen. He has discovered the meaning of life Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 foreldre har det ikke gøy sammen!! NEI!! jeg nekter!! ææ! ta vekk de ekle bildene jeg nå fikk i hodet! fyttikatta!!! :o lurer på hvor gammel jeg var når jeg fant ut at det gikk ann å ha det morro med de edlere deler eller no.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hehe eg er ikke sikker på kortid akkurat eg ble kjønnsmoden men eg hadde pleid å gni saken mot puter og ting men det skjedde liksom aldri men så fortalte noen i klassen kordan man skulle dra ting frem og tilbake lenge samtidig som du strammet bena og rompen. Da var eg 12 år men det er godt mulig eg allerede var kjønnsmoden i 10-11 års alderen Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hehe eg er ikke sikker på kortid akkurat eg ble kjønnsmoden men eg hadde pleid å gni saken mot puter og ting men det skjedde liksom aldri men så fortalte noen i klassen kordan man skulle dra ting frem og tilbake lenge samtidig som du strammet bena og rompen. Da var eg 12 år men det er godt mulig eg allerede var kjønnsmoden i 10-11 års alderen OK!!! nok info!!! :o :o sammtidlig som du strammet bena og rompa? hjelper det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 lol ok eg skal gi meg. Er overtrøtt nå *gjesp* Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 artic.....representerer du "bekjemp onani" på www.herregud.com Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 å gni saken mot puter og ting : Det er jenter som pleier å gjøre slikt. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 nei, var ikke den john. var noe med gruppe-wanking. men den var også... syk og b0gete. enda en god grunn til å legge til klara-klok i sensurlisten Ehm... 3. dagen Jævla... Jeg som letet lenge på klara klok sin side Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 altfor mange reagerer med: "æææææsj!!! fy skitt! jenter gjør ikke sånt!!!" hvis jeg raper.. typisk.. Jenter skal ikke rape. Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Vell vi har gjort endel av det samme vi. Hadde wankeparty fram til 9.klasse vi. Etterhvert fikk vi lurt med oss noen horer til og bli med på det også og da hadde vi opptil flere slike på en natt. Horer = Damer som er utrolig lette på tråden. Husker jeg wanket minst 2ganger før jeg joinet inn for og ikke komme med en gang... SYYYYYKT Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 men jeg lurer på en ting her.. når gutter sitter sammen å wanker.. liksom.. mange sammen.. blir dere da opphisset av de andre eller blokkere dere de ute og tenker på helt andre ting? Dette har jeg aldri vært med på, så svaret der må nok komme fra noen andre.. Fysj... Jaja.. so far so good i alle fall.. På dagtid går det i alle fall bra.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 men jeg lurer på en ting her.. når gutter sitter sammen å wanker.. liksom.. mange sammen.. blir dere da opphisset av de andre eller blokkere dere de ute og tenker på helt andre ting? Jeg har aldri vært med på "wanke-party". Høres litt gey ut og ronke på andre gutter. @de som er vant med slike party: pleier dere og sprute på hverandre? :o Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har aldri vært med på "wanke-party". Høres litt gey ut og egenhendig nytelse på andre gutter. @de som er vant med slike party: pleier dere og sprute på hverandre? :o Høres litt rart ut for meg også. Har aldri runket sammen med en gutt, og kommer (håper) aldri til å gjøre det. Derimot med damer Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 altfor mange reagerer med: "æææææsj!!! fy skitt! jenter gjør ikke sånt!!!" hvis jeg raper.. typisk.. Jenter skal ikke rape. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå