Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Og sjansen for at jeg virkelig orker og rote med og finne nummeret til moren din er stor? Hehe.. Sier nok ikke noe jeg.

Vi driver og prøver og arangere noe alternativ til skoleballet vi. Har ordnet med lys og lyd. leie av lokaler fikses idag.. Skoleballet gidder ingen og gå til og det er kanskje ikke så rart...

Men overskuddet går selvfølgelig til oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skoleball! ooo!!

men..erke det en ungdomskoleting da? :roll:

pleide å være veldig stas med skoleball på ungdomskolen. fine kjoler og sånn.. omg jeg var bortskjemt.. klarte å mase til meg kjole til 1300,- i niende.. og så sydde mamma tigerkjole til meg i tiende.. det var fancy..

ops.. glemt en pc oppe som står litt..ubrukelig jeg.. :oops: *løpe*

Lenke til kommentar
skoleball! ooo!!

pleide å være veldig stas med skoleball på ungdomskolen. fine kjoler og sånn.. omg jeg var bortskjemt.. klarte å mase til meg kjole til 1300,- i niende.. og så sydde mamma tigerkjole til meg i tiende.. det var fancy..

Hmm. jeg måtte betale ny dress selv! Og jeg hatet ball så vidt jeg kan huske. Tror det er 6-7 år siden jeg var på ball. Skulle bare ønske jeg hadde blandet noen hundre rypher i punchen, da hadde det blitt en minneverdig opplevelse... :woot:

Lenke til kommentar
skoleball! ooo!!

Nahh. Er det her ,men ingen gidder og dra da.. Så vi ordner noe selv vi.. Skal bli fett med lys og lyd iflg en i klassen som styrer lyset på kvarteret. (For de som ikke vet hva det så googler dere)

Ser ut som jeg må droppe noe lan for og dra til modalen og dette ,men dette har jeg tro på altså ;)

Lenke til kommentar

Uff skoleball...Kan nesten ikke huske siden jeg var med på noe sånt. Tror det var jula i 98 der det var juleball for alle 3. klassingene på videregående. Husker jeg riktig drakk jeg meg dritings, rotet med masse damer jeg ikke skulle rote med og endte opp med super hodepine dagen etterpå. Husker jeg fikk gjennomgå resten av desember... :oops:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Btw eg har funnet ut at eg begynner å bli lei av å wanke! Før sommeren holdt eg meg ofte i en uke før eg nappet ann men nå er det standard 2 ganger om dagen og eg er lei. Tror eg skal begynne med sånn helge wanking for å så hvile tissen i ukedagene.

Me skal på big time party på fredag og eg har satt mål i å få meg dame. Vil helst ha fast dame å forelske meg i men på fredag går det kun i å finne en jente eg kan gjøre noe med. :grumpy:

Lenke til kommentar

Må bare bumpe litt, slik at vi får smaken på gamle søppel forumet :D

Men nå har jeg faktisk holdt meg noen dager, men er vel ikke lenge til jeg knekker og må ty til frøken høyre :D

Ellers så var jeg i arendal i helga og møtte masse bra venniner.. må seriøst få flytta nedover ;)

Lenke til kommentar
Hehe skal begynne å holde meg i uke dagene som sagt og kun date på helgene. DEt er bra å hvile hele uken for å så ta av liksom. :mrgreen:

Er ikke enig der... da går det fort for deg om du har holdt deg lenge...

Men det er jo egentlig ikke noe problem, skal man først ha et ligg så gjør man det somregel oftere utover kvelden så da blir det mycket bettre på andre runda... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...