Term Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 mmm!! bra bilde i hodet jah! :!: btw: hirr hirr :hirr: fancy smiley! hva mener dere.. som faktisk har sex..hva er "normalt" antall ganger ish i uka? ikke det at jeg bryr meg siden jeg har sex akkurat når jeg vil, men ja? noen meninger på det? og noen som har erfaringer med at madrassene i dobbelsenga sklir fra hverandre? hvordan fikse det og sånn? vi kom på sånn bånd til å feste last på biler med.. med sånn stramme sak og greier.. men noen som har no annet? Bruke gaffa teip? sånn grå teip som er sinnsykt sterk. Jeg vet ikke med dere, men for meg nå så ligger det så et fin gjennomsnitt på 3 ganger om dagen... litt mer og litt mindre. Kommer mye an på hvor mye jeg jobber. Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 varierer på lyst og anledning... og været ute! Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Kan noen være så snille og forklare meg hvorfor jeg har giddet å lese gjennom alle de 67 forbanna sidene??? Begynte og klarte ikke å la være og fortsette! Har ikke sovet, nå gikk foreldre akkurat på jobb og jeg skal ta meg en übervelfortjent røyk! Kanskje den mest fortjente røyken noensinne...!?? Etterpå skal jeg gjøre noe annet som oxå er velfortjent, så skal jeg SOVE!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Kan noen være så snille og forklare meg hvorfor jeg har giddet å lese gjennom alle de 67 forbanna sidene??? Begynte og klarte ikke å la være og fortsette! Har ikke sovet, nå gikk foreldre akkurat på jobb og jeg skal ta meg en übervelfortjent røyk! Kanskje den mest fortjente røyken noensinne...!?? Etterpå skal jeg gjøre noe annet som oxå er velfortjent, så skal jeg SOVE!! He he he. Jepp her er det kvalitets lesing av skjelden sort. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 nå må vi blåse litt liv i denne posten da! artigste tråden på hele forumet, nesten... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 nå må vi blåse litt liv i denne posten da!artigste tråden på hele forumet, nesten... ja er enig i den der har kjedet meg igjenom to dager med elevråd ( ikke frivillig helt da men) og så er denne tråden grei å ha Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Stussa meg nedentil nettopp, &%¤()% å det klør ! Men men, var på tide... No bush here. Anyway.. dette er valget mitt idag, jentebesøk fra drammen 00:10 eller stikke ut på byen sammen med noen venner å drikke seg sansefull ? Help anyone... give me som adwice.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 jentebesøk! Drikke deg drittings kan du gjøre anytime men dame besøk er mer sjelden. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 jentebesøk!....... men dame besøk er mer sjelden. Ikke for meg, hun her kommer bare jeg spørr om vi skal kose Men det er vel ... ja, er noen uker siden nå... Jobben tar overhand Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hvis du foretrekker flaska fremfor fitta bør du tenke deg om!!!! drikk i morra! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hvis du foretrekker flaska fremfor fitta bør du tenke deg om!!!!drikk i morra! lol men flaska og gode venner er jo fett det og selvom eg hadde valgt fitta. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Det som er ille er ikke fitta, men tilbehøret :-? Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 jentebesøk!....... men dame besøk er mer sjelden. Ikke for meg, hun her kommer bare jeg spørr om vi skal kose Men det er vel ... ja, er noen uker siden nå... Jobben tar overhand ¨Hmmmm. Om du kan få henne til å komme når som helt ( ...det hørtes litt pervo ut...), så ville jeg heller dratt ut å drukket meg stupfull for så å få henne til å komme. eller at hun ventet i leiligheten til du kom hjem....stupfull Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hmmmm. Om du kan få henne til å komme når som helt ( ...det hørtes litt pervo ut...), så ville jeg heller dratt ut å drukket meg stupfull for så å få henne til å komme. eller at hun ventet i leiligheten til du kom hjem....stupfull Endte opp med jeg ikke gadd å drikke. Hentet henne på stasjonen 0200 ca for toget var for sent og kjørte henne bort igjen når jeg dro til jobb :-p Hvis BjaA fulgte godt med når jeg passerte han på Rema så hadde han sett ho hvis du foretrekker flaska fremfor fitta bør du tenke deg om!!!! drikk i morra! Kan ikke drikke idag... Skal jobbe :-S Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hvis BjaA fulgte godt med når jeg passerte han på Rema så hadde han sett ho Ja, kjeder dritten ut av meg nå, kunne du ikke bare sendt hu rett hjem til meg da? Så kansje kunne delt en film med resten av gjengen Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Nåh, det har ikke skjedd en gang at jeg ikke har drukket på frihelgene mine siden jeg startet å jobbe her på hotellet. (mai 2001). Dvs jeg har vært på fyll minst 1 av dagene annen hver helg siden da. :o Lurer på hvor mye penger jeg har brukt da...Brukte 3-4000 ute forrige fredag og lørdag. Sånn kan det gå :-? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Term .... vet åssen du har det. Er på fylla selv så fort jeg har fri eller når jeg vet at jeg skal jobbe kvelden dagen etter... Tar på , men er deilig å kople vekk fra jobben Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 og noen som har erfaringer med at madrassene i dobbelsenga sklir fra hverandre? hvordan fikse det og sånn? Du skulle hatt sammen sengen som meg. Er vell 180-200cm elns. (Går fint minst 2personer der.) Og det er enkeltseng. Har ligget 2gutter der ,men ikke begynn og tenk nå! Var 1stk sovepose og 1stk dyne imellom. Bytte btw laken idag.. Gudene vet hvor lenge siden det er siden forrige gang. Var btw digg og bytte EDIT: Rotet litt her. Den er 140cm bred og 200cm lang.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Term .... vet åssen du har det. Er på fylla selv så fort jeg har fri eller når jeg vet at jeg skal jobbe kvelden dagen etter... Tar på , men er deilig å kople vekk fra jobben Jepp akkurat som meg. Jeg har gått på jobb brisen mer enn en gang. Men Alså det er mer bare for å koble av og å være sosial. Det er så forbanna kjedelig å sitte hjemme når man vet at det er bedre ting å gjøre. Med eller mindre man har dama ved siden av som man kan finne på mer eller mindre skitne ting med :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 og noen som har erfaringer med at madrassene i dobbelsenga sklir fra hverandre? hvordan fikse det og sånn? Du skulle hatt sammen sengen som meg. Er vell 180-200cm elns. (Går fint minst 2personer der.) Og det er enkeltseng. Har ligget 2gutter der ,men ikke begynn og tenk nå! Var 1stk sovepose og 1stk dyne imellom. Bytte btw laken idag.. Gudene vet hvor lenge siden det er siden forrige gang. Var btw digg og bytte EDIT: Rotet litt her. Den er 140cm bred og 200cm lang.. den tror jeg ikke jeg tok helt.. 140.. hm.. nja.. vetke helt.. klart det hadde funka.. jeg har overlevd i flere netter sammen med typen på en 75cm madrass og jeg.. men det er likosm digg å kunne rulle seg rundt hit og dit.. 180 har jeg siden jeg hadde en 90cm fra før og ikke trengte to nye madrasser.. så ja.. typen har 150.. det funker og fett. jeg må få meg overmadrass! så slipper jeg stresset med å ligge i midten.. makan.. men den må være 180cm brei da. åh..stress.. og det som enda værre er.. jeg har brukt føkking 2600,- i helga! :o :o :o ikke si no til mamma.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå