Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

På skolen har vi en bok på biblioteket som heter Kropp og topp eller no. Leste litt i den, og der var det en innlegg (kopiert fra avisen) hvor en mann fortalte om hans tid som skolegutt.

Da fortalte han at i friminuttene gikk alle guttene ut i skauen (antageligvis var skolen ute på landet), satte seg i en ring på noen stokker og ronket i vei. For det meste var det de "kule gutta" som ronket, mens de "ukule" stod litt sjenerte i bakgrunnen. Av og til var det også kappronking :-? .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På skolen har vi en bok på biblioteket som heter Kropp og topp eller no. Leste litt i den, og der var det en innlegg (kopiert fra avisen) hvor en mann fortalte om hans tid som skolegutt.

Da fortalte han at  i friminuttene gikk alle guttene ut i skauen (antageligvis var skolen ute på landet), satte seg i en ring på noen stokker og ronket i vei. For det meste var det de "kule gutta" som ronket, mens de "ukule" stod litt sjenerte i bakgrunnen. Av og til var det også kappronking  :-? .

jeg føler meg uggen...

ÆSJ!

ser for meg at alle på forumet skulle sitte foran webkamera og møtes på netmeeting mens de gjorde sitt. jaja..

Lenke til kommentar

VEll jeg har holdt meg i over 1uke nå.. :) Hos meg er fristelsen størst når jeg våkner opp og kjenner om alt er der som det skal være. Da ligger jeg og tenker på denne posten. Kanskje jeg drar fram noe GGW idag og signer out. Vell vi får se. '

De som ikke vet hva GGW er : Dere har sett alt for lite Erotisk materiale. Hint: girlsgonewild :)

Lenke til kommentar

Da fortalte han at  i friminuttene gikk alle guttene ut i skauen (antageligvis var skolen ute på landet), satte seg i en ring på noen stokker og ronket i vei. For det meste var det de "kule gutta" som ronket, mens de "ukule" stod litt sjenerte i bakgrunnen. Av og til var det også kappronking  :-? .

jeg føler meg uggen...

ÆSJ!

ser for meg at alle på forumet skulle sitte foran webkamera og møtes på netmeeting mens de gjorde sitt. jaja..

Vell vi har gjort endel av det samme vi. Hadde wankeparty fram til 9.klasse vi. Etterhvert fikk vi lurt med oss noen horer til og bli med på det også og da hadde vi opptil flere slike på en natt. Horer = Damer som er utrolig lette på tråden. Husker jeg wanket minst 2ganger før jeg joinet inn for og ikke komme med en gang...

Lenke til kommentar

jeg føler meg uggen...

ÆSJ!

Vell vi har gjort endel av det samme vi. Hadde wankeparty fram til 9.klasse vi. Etterhvert fikk vi lurt med oss noen horer til og bli med på det også og da hadde vi opptil flere slike på en natt. Horer = Damer som er utrolig lette på tråden. Husker jeg wanket minst 2ganger før jeg joinet inn for og ikke komme med en gang...

:o :o :o :-? :-? :-? :roll:

Lenke til kommentar

Denne her fondus?

Spørsmål:

Jeg er en 15 år gammel gutt som lurer på en ting. Det er at når vi skal dusje etter gymmen så blir jeg kåt av å se de andre nakne, men jeg har hele tida greid å holde tilbake ereksjonen min til nå nylig. Da ga jeg blaffen og fikk en kjempeereksjon i lag med de andre. Det som da skjedde var at jeg ble så opphissa at jeg fikk orgasme å spruta sæd uten jeg var borti kukken min, alle de andre så det og syns også det var rart. Det kom veldig mye også, det var en stor dam på gulvet av sæd etterpå. Er det sammenheng med størrelsen på kukken min å gjøre? Den er 17cm lang og 18cm i omkrets stiv, er det stort? Alle de andre guttene prøvde også å runke for å se om de også fikk like mye sæd, men med de kom det bare lite og hvorfor fikk jeg utløsning uten å røre kukken? Den er ikke noe spesielt følsom heller ettersom jeg ikke har noe forhud, hodet er blottet hele tida også når den er slapp.

Svar:  

Hei!

Det er ingen spesiell sammenheng mellom størrelsen og sædmengde. Sædmengden avhenger litt av hvor lenge siden den sprutet sist, og hvor opphisset man er. Det høres her ut som du har vært veldig kåt og da skal det ofte ikke så mye til før det kommer. Det er blant annet derfor man kan få sædutløsning om natten bare av drømmer og ikke ved annen stimulering.  

Lengden høres ut til å være helt normal. Har du en som er 18 cm i omkrets har du nok en som er større enn de fleste, hvis det stemmer det som stod i spørsmålet ditt.  

Mvh Helsesøster

Jævla sykt :o

Lenke til kommentar
steike det er en tømmerstokk jo !

Shit ja! Hadde aldri målt omkrets før, nå måtte jeg bare sjekke.. 15.5cm i omkrets :(

og jeg som trodde jeg lå bra ann!

PS: men lengden er det ikke noe å si på :D (måtte få det med ellers hadde LP-junior blitt sint på meg) ;)

:oops:

Hmm, hva var det? Du som har skrevet til helsesøster eller? :p

Lenke til kommentar

:lol: festlig gutter! meget festlig! :D

et par av innlegga minner meg om noe vi (kanskje fler) kaller sistemann på kjeksen.. bare minus akkurat det å spise kjeksen da :wink:

men jeg lurer på en ting her.. når gutter sitter sammen å wanker.. liksom.. mange sammen.. blir dere da opphisset av de andre eller blokkere dere de ute og tenker på helt andre ting?

Lenke til kommentar

men jeg lurer på en ting her.. når gutter sitter sammen å wanker.. liksom.. mange sammen.. blir dere da opphisset av de andre eller blokkere dere de ute og tenker på helt andre ting?

Et utrolig godt spørsmål.

Men det er vel ingen som tør svare, i frykt for å blottlegge seg fullstendig ?? :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...