|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 NEEEEEEEI!!! Kabel-tv dekoderen har klikka og nå viser den bare en porrkanal... *Still going strong, though... :wink: * Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Kan jeg starte nå eller? Eller er det litt sent..? Hvis du mener eeh, ja du skjønner, mener du med selvhjelp eller hjelp fra f.eks maskiner? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Kan jeg starte nå eller? Start i vei. Tror Kebab holder på ennå.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Kan jeg starte nå eller? Start i vei. Tror Kebab holder på ennå.. Hva med deg? Derfor du er så irritert på skolen? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 **Da har vi:** CFD: 6dgr IPErik:2dgr |okk^ay:2dgr Ørjan:2dgr Candyfloss:1dg **/list off** Meld dere på!!! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 **Da har vi:**CFD: 6dgr IPErik:2dgr |okk^ay:2dgr Ørjan:2dgr Candyfloss:1dg **/list off** Meld dere på!!! Men du svarte aldri på om det er juks hvis noen gjør det for en eller hvis en bruker maskiner? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Maskiner teller som wanking... Og folk med dame/type burde vel ikke være med da jeg synes at ordenlig sex er juks.... Så hvis du har type så taper du... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Maskiner teller som wanking... Og folk med dame/type burde vel ikke være med da jeg synes at ordenlig ha det gøy sammen er juks.... Så hvis du har type så taper du... Har ikke type, men det er jo ikke vanskelig å få en fyr til å ha sex :wink: Men, ok.. NULL sex fra NÅ :o Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Maskiner teller som wanking... Og folk med dame/type burde vel ikke være med da jeg synes at ordenlig ha det gøy sammen er juks.... Så hvis du har type så taper du... Har ikke type, men det er jo ikke vanskelig å få en fyr til å ha ha det gøy sammen :wink: Men, ok.. NULL ha det gøy sammen fra NÅ :o One night stands er seff ikke lov... Trodde det sa seg selv. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Nekter autosensur meg å skrive s3x?? OMG!!! Til og med VG kan skrive s3x på forsida.... men her blir det sensurert til sex. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Nekter autosensur meg å skrive s3x?? OMG!!! Til og med VG kan skrive s3x på forsida.... men her blir det sensurert til ha det gøy sammen. Ikke saant.. :o Fikk litt sjokk etter jeg hadde skrevet seks, også ble det forandret til "ha det gøy sammen". Tror folk skjønner hva det betyr uansett alder.. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 s3x er vel ikke så stygt som fitte?? *tester sensur* faen pussy *lol sensur* Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Kan jeg starte nå eller?Eller er det litt sent..? Hvis du mener eeh, ja du skjønner, mener du med selvhjelp eller hjelp fra f.eks maskiner? vibratorer/dildoer/sommerfugldingsebombser/vaginakuler osv er ikke tillatt nei. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg er med. Wooo!!! Da er vi 6 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 vibratorer/dildoer/sommerfugldingsebombser/vaginakuler osv er ikke tillatt nei. ' Det for no'? I'm in. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 vibratorer/dildoer/sommerfugldingsebombser/vaginakuler osv er ikke tillatt nei. ' Det for no'? I'm in. Skal du eie Thea her også??? Sommerfugldingsebomser, ja... Hva er det?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Skal du eie Thea her også?Får vel det. Ingen jenter får eie meg. De er svake. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Eie Thea bab bab bab Mentalt eller fysisk? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Eie Thea bab bab bab Mentalt eller fysisk? Both. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå