CFD Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Men når man har sex med en person (Prøver absolutt ikke til og hinte til noen altså.. OG JA! JEG MENER DET!) så er man jo ikke herre over sitt domene da. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Tjoh, man kan da være herre over sitt eget domene og den andre vedkommende sitt også? Det spørs bare hva man får til. :wink: Men tar poenget ditt, man er sjelden enehersker når det er *squeeek* på gang... :oops: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Tolk det på den måte du vil. Men jeg har faktisk holdt meg i 4dager hvis jeg ikke tar feil nå. Ja det er 4. Eller nei, det er mer. La oss si 4 for og være 100% sikre da. Jeg er iallefall med på en ny konkuranse nå.. Hadde en voldsom periode for en tid tilbake. Da jeg lekte med hovedkortet og webcamera. Driver fortsatt og bygger opp reservene siden den gang.. Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvor mange er med på denne konkurransen ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Akkurat nå virker det som det bare er meg. Men im still going strong. Var ute og spilte Paintball idag og jeg gikk med ekstra polstring rundt mine edlere deler. Var ikke noe særlig turnon akkurat det ,men det var sinsykt morsomt iallefall. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvor mange er med på denne konkurransen ?Ingen, den er slutt for lenge siden. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Akkurat nå virker det som det bare er meg. Men im still going strong.Var ute og spilte Paintball idag og jeg gikk med ekstra polstring rundt mine edlere deler. Var ikke noe særlig turnon akkurat det ,men det var sinsykt morsomt iallefall. FFS!!! Det går ikke an!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 høh? Ser ingen så veldig store feil i den settningen ved første øyekast. Hva er det som er så galt? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Holder du fortsatt ut??? Da er du en syk,syk mann... (No offense) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hahaha!! Du er virkelig ikke med du.. Jeg sa at jeg hadde holdt meg i 4 eller 5 dager i går ,men for og være sikker så sa jeg 4 dager. Dermed har jeg holdt meg i minst 5 dager nå . Og Im still going strong.. (siden dengang da) Klarte vell omkring 10dager forrige gang. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hahaha!! Du er virkelig ikke med du.. Jeg sa at jeg hadde holdt meg i 4 eller 5 dager i går ,men for og være sikker så sa jeg 4 dager. Dermed har jeg holdt meg i minst 5 dager nå . Og Im still going strong.. (siden dengang da) Klarte vell omkring 10dager forrige gang. Å, sånn ja.... :oops: Men var ikke det i en annen tråd? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Tolk det på den måte du vil. Men jeg har faktisk holdt meg i 4dager hvis jeg ikke tar feil nå. Ja det er 4. Eller nei, det er mer. La oss si 4 for og være 100% sikre da. Jeg er iallefall med på en ny konkuranse nå.. Hadde en voldsom periode for en tid tilbake. Da jeg lekte med hovedkortet og webcamera. Driver fortsatt og bygger opp reservene siden den gang.. høh? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvor er det innlegget hen?? Mener å ha lest d men husker ikke hvor... :-? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Se i denne tråden dato: Skrevet: 16 Jun 2003 21:00 Er du virkelig så trangsynt? =P Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Se i denne tråden dato: Skrevet: 16 Jun 2003 21:00Er du virkelig så trangsynt? =P Greit, skal skifte sig til dum, blind og trangsynt... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Greit, skal skifte sig til dum, blind og trangsynt... hehe sånn ja! sign me in... ikke no dame før helga uansett... EDIT: starter.... nu! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 da er vi 3 stykker da. CFD |okk^ay lperik <---- dum person noen fler som melder seg på (igjen)? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 CFD vet vel ikke selv at han er med... :wink: Er nok bare tilfeldig at han ikke har wanka på 5 dgr. (Det er ille nok med 5 dgr!!!) Bør vel holde lenge jeg, wanka vel 5 min før sign-up... Edit: Feil smiley (cry isteden for wink) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå