SirHartge Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg tror jeg klarer meg uten.. jaha.. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg er med om 5 min Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 er vell bare kult at jenter er litt mer like oss, veldig enig.. men desverre så er du en av få som synes det liksom.. altfor mange reagerer med: "æææææsj!!! fy skitt! jenter gjør ikke sånt!!!" hvis jeg raper.. typisk.. cool Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 søren ta... og jippi! Men jeg gir meg ikke ennå jeg! Men jeg må si jeg er meget skuffet over deltagelsen. Er vist bare pingler her... Men det var vist en som skulle melde seg på til mandag? :oops: Nei, droppa det jeg. Sorry. Har ikke motivasjon til selvpining for tiden....noie gøy må man jo ha Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 søren ta... og jippi! Men jeg gir meg ikke ennå jeg! Men jeg må si jeg er meget skuffet over deltagelsen. Er vist bare pingler her... Men det var vist en som skulle melde seg på til mandag? :oops: Nei, droppa det jeg. Sorry. Har ikke motivasjon til selvpining for tiden....noie gøy må man jo ha Du har rett, litt moro må man ha i hverdagen! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Still going strong... 2 dager Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 hakke gjort no siden lørdag tror jeg.. kanskje jeg skulle være med? hva synes befolkningen. tror jeg ikke tør å ta opp kampen mot en jente Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 klarte meg hele vinterferien da Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Still going strong... 2 dager Or still going hard Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Still going strong... 2 dager Or still going hard eller full Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 hakke gjort no siden lørdag tror jeg.. kanskje jeg skulle være med? hva synes befolkningen. tror jeg ikke tør å ta opp kampen mot en jente Ja, de har det greiere! Eller, offisielt ihvertfall. Hva vet vi egentlig om kvinners matrubasjonsvaner? Kanskje de bare innbiller resten av verden (altså oss menn) at de er så uskyldige og snille og ikke like perverse som oss gutta (ja, selvfølgelig utenom du PeNta). Vi kan vel ikke sjekke når ofte de flusher fossen. Eneste vi har å forholde oss til er våre egne forhold, men dette blir basert på falskt grunnlag iogmed at de får seg noe på regelmessig basis (og vel så det). Men hva vet vel jeg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg sprakk i dag gitt = fem dager. Begynner på ny periode nå. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Så du satt nettopp og dro laksen etter bilder av SirHartge Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Så du satt nettopp og dro laksen etter bilder av SirHartge :oops: Neia, egentlig ikke. ;p Men jeg vet at det er en av fantasiene til Hartge jau. Synd at jeg sprakk - glemte meg litt bare. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hmm eg fant ut av at hvis man har vinduet åpent slik at det er litt kaldt ute blir eg ikke så horny. Tassen vil ikke ut å leke for å si det sånn. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Synd at jeg sprakk - glemte meg litt bare. Så det gikk ikke opp for deg før du var ferdig hva du drev med? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Synd at jeg sprakk - glemte meg litt bare. Så det gikk ikke opp for deg før du var ferdig hva du drev med? Nei, ikke at jeg hadde sprukket før jeg kom på forumet igjen. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hehe, han snublet over ett bilde av tande p. i se og hør kanskje? :o Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 haugevis Joda, men det er vitenskapelig bevist (av mannlige, kåte forskere) at jenter mastruberer mindre enn disse gutte-sakene. det skal visstnok være fordi at guttenes saker ligger mer tilgjengelig enn jentenes.. iallefall det jeg leste kjedelig om det er sånn da. Leste på klara-klok tror jeg det var om en gutt som ronka i dusjen sammen med andre gutter i gymmen.. /me almost did spyiing outover the whole floor. ble litt offtopic dette. sorry denne skulle vært postet for 15 min siden, men pappa kom og vi ble stående å prate om server-rommet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 altså...må nesten melde meg på her. Har nå ikke polert "balltreet" siden forrige torsdag, og føler ei heller noen grunn til å gjøre det. Skal nok klare en stund til ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå