Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er vell bare kult at jenter er litt mer like oss,  :yes:

veldig enig.. men desverre så er du en av få som synes det liksom..

altfor mange reagerer med: "æææææsj!!! fy skitt! jenter gjør ikke sånt!!!" hvis jeg raper.. :shrug: typisk..

cool :D
Lenke til kommentar
søren ta... og jippi! Men jeg gir meg ikke ennå jeg! Men jeg må si jeg er meget skuffet over deltagelsen. Er vist bare pingler her... Men det var vist en som skulle melde seg på til mandag?

:oops: Nei, droppa det jeg. Sorry. Har ikke motivasjon til selvpining for tiden....noie gøy må man jo ha :woot:

Lenke til kommentar
søren ta... og jippi! Men jeg gir meg ikke ennå jeg! Men jeg må si jeg er meget skuffet over deltagelsen. Er vist bare pingler her... Men det var vist en som skulle melde seg på til mandag?

:oops: Nei, droppa det jeg. Sorry. Har ikke motivasjon til selvpining for tiden....noie gøy må man jo ha :woot:

:lol: Du har rett, litt moro må man ha i hverdagen! :woot::D

Lenke til kommentar
hakke gjort no siden lørdag tror jeg.. kanskje jeg skulle være med? hva synes befolkningen. tror jeg ikke tør å ta opp kampen mot en jente ;)

Ja, de har det greiere! Eller, offisielt ihvertfall. Hva vet vi egentlig om kvinners matrubasjonsvaner? Kanskje de bare innbiller resten av verden (altså oss menn) at de er så uskyldige og snille og ikke like perverse som oss gutta (ja, selvfølgelig utenom du PeNta). Vi kan vel ikke sjekke når ofte de flusher fossen. Eneste vi har å forholde oss til er våre egne forhold, men dette blir basert på falskt grunnlag iogmed at de får seg noe på regelmessig basis (og vel så det). Men hva vet vel jeg :shrug:

Lenke til kommentar
haugevis

Joda, men det er vitenskapelig bevist (av mannlige, kåte forskere) at jenter mastruberer mindre enn disse gutte-sakene. det skal visstnok være fordi at guttenes saker ligger mer tilgjengelig enn jentenes.. iallefall det jeg leste :shrug:

kjedelig om det er sånn da.

Leste på klara-klok tror jeg det var om en gutt som ronka i dusjen sammen med andre gutter i gymmen.. /me almost did spyiing outover the whole floor.

ble litt offtopic dette. sorry

denne skulle vært postet for 15 min siden, men pappa kom og vi ble stående å prate om server-rommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...