Tacritan Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 PeNtA + CFD = SANT! Tror PeNta er i tankene til CFD når han wanker.... Wanke-dama til CFD Sikker på at det ikke er omvendt? CFD har jo vært så "snill" å poste en del materiale i denne tråden... Hvem vet? :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 *markere terretorium igjen* woof Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 slapp av! ikke no på gang! i alle fall ikke mellom de dere tror! Kanskje du burde utdype denne litt? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 *markere terretorium igjen* woof Genial! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 PeNtA + CFD = SANT! Hadde det bare vært så vell... Men det er nok minst 1 som er forran meg i køen der så. Tror PeNta er i tankene til CFD når han wanker.... Wanke-dama til CFD Haha , må nok skuffe deg der.. Jeg tenker faktisk på DEG altså. (Nå fikk du et bilde som du vil slite med en stund framover tenker jeg ) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 slapp av! ikke no på gang! i alle fall ikke mellom de dere tror! Kanskje du burde utdype denne litt? skal heller utdype den når jeg vet no mer jeg :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 PS: Hvordan gikk det med servern? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 PS: Hvordan gikk det med servern? nå funker den ganske så bra! var bare no korrupte filer.. .sys filer, alltid festlig;) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Nja.. Vet ikke helt om det er festelig, men sålenge man klarer og løse et problem så er det jo fint. Men jeg får vell poffe jeg. Er akkurat ferdig med eksamen nr1 ,men må lese til eksamen nr2 nå.. Men bare for og si en ting til endel personer her: Dere skjønner virkelig ingenting altså.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Endelig slettet de postene her som jeg kom til og poste når jeg ble litt desperat fordi hele driten stoppet. Men jeg må virkelig poffe altså. Litt kjipt og få dårlig på en eksamen. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 slapp av! ikke no på gang! i alle fall ikke mellom de dere tror! Men bare for og si en ting til endel personer her: Dere skjønner virkelig ingenting altså.. Sikter dere til det samme? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 PÅ dette området så regner jeg med det. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Fortell! Fortell! Er det noen på forumet som har noe på gang? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 PeNtA and ****** sitting in a tree - K I S S I N G *giggle* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 og vips så situasjonen en helt annen.. DIN SNOK! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 det var en liten vits ... viste aldri den skulle ta så av ... sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå