Wabby Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 huh? var det bare jeg som ikke tok den? :oops: Tok den ikke jeg heller... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Wabby: HVA? og du som prøvde så mange ganger ser jeg takk for at du prøvde da :wink: Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 hva er det egentlig dere snakker om nå for tiden? begynner å lure litt Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 hva er det egentlig dere snakker om nå for tiden? begynner å lure litt Lese da vettu... Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 det var det jeg gjore...men de snakker om alt og ingenting.... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 det var det jeg gjore...men de snakker om alt og ingenting.... Derfor kalles denne delen av forumet søppel... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Tror jeg klarte 10dager eller noe slikt jeg. Er egentlig nok for meg. Men jeg tror ikke Penta trenger og uroe seg for dette problemet så mye mer i nærmeste framtid huh? var det bare jeg som ikke tok den? :oops: HAHA. Var liksom det som var meningen. Og skrive en post med ting som kan tolkes så mange veier som du bare vil.. (Og ja , jeg har kjedet meg disse siste dagene) Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Tror jeg klarte 10dager eller noe slikt jeg. Er egentlig nok for meg. Men jeg tror ikke Penta trenger og uroe seg for dette problemet så mye mer i nærmeste framtid huh? var det bare jeg som ikke tok den? :oops: HAHA. Var liksom det som var meningen. Og skrive en post med ting som kan tolkes så mange veier som du bare vil.. (Og ja , jeg har kjedet meg disse siste dagene) Ingen tvil om DÈT! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 lol okok.. hm.. CFD: forklare meg hva du mente da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Og det tror du jeg vet? Jeg bare rablet ned noe jeg. Tenkte på deg når det pep på mobilen akkurat mens jeg skrev det. Uheldigvis så var det fish som sendte Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Og det tror du jeg vet? Jeg bare rablet ned noe jeg. Tenkte på deg når det pep på mobilen akkurat mens jeg skrev det. Uheldigvis så var det fish som sendte han prøver å si at han tenker på deg hele tiden ... når mobilen piper ... tenker han på deg .... *nynner* Love is in the air Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Og det tror du jeg vet? Jeg bare rablet ned noe jeg. Tenkte på deg når det pep på mobilen akkurat mens jeg skrev det. Uheldigvis så var det fish som sendte han prøver å si at han tenker på deg hele tiden ... når mobilen piper ... tenker han på deg .... *nynner* Love is in the air PeNtA + CFD = SANT! Nænænænænæææænæææ! Kjææærester! *hosthark* Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 PeNtA + CFD = SANT! Nænænænænæææænæææ! Kjææærester! *hosthark* Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 alså.. la oss nå ikke trekke konklusjoner så rask? heh? omfg! de borrer i veggen!! åå!! bråk! men jah.. slapp av! ikke no på gang! i alle fall ikke mellom de dere tror! u dummies! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 alså.. la oss nå ikke trekke konklusjoner så rask? heh? omfg! de borrer i veggen!! åå!! bråk! men jah.. slapp av! ikke no på gang! i alle fall ikke mellom de dere tror! u dummies! å? sikker på det da penta? tror det jeg da cfd + penta Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 alså.. la oss nå ikke trekke konklusjoner så rask? heh? omfg! de borrer i veggen!! åå!! bråk! men jah.. slapp av! ikke no på gang! i alle fall ikke mellom de dere tror! u dummies! å? sikker på det da penta? tror det jeg da cfd + penta ja.. jeg er ganske sikker.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 CDF and Penta sittin in at tree.......... nei da lurer på hvor mange her som faktisk er herre over sitt domene og hva det å være herre over sitt domene er? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 CDF and Penta sittin in at tree..........nei da lurer på hvor mange her som faktisk er herre over sitt domene og hva det å være herre over sitt domene er? Hjelper å lese fra post 1 vettu... Det er mye morsomt lesestoff bakover i denne tråden, jeg lo så jeg grein mer enn èn gang. :wink: Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 alså.. la oss nå ikke trekke konklusjoner så rask? heh? omfg! de borrer i veggen!! åå!! bråk! men jah.. slapp av! ikke no på gang! i alle fall ikke mellom de dere tror! u dummies! Det er ikke en bor, det er CFD som rister i spenning over å høre fra deg PeNtA! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 PeNtA + CFD = SANT! Tror PeNta er i tankene til CFD når han wanker.... Wanke-dama til CFD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå