SnowDOG_ Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 YES da var det endelig wankehelg!! Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 YES da var det endelig wankehelg!! Til og med langhelg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 YES da var det endelig wankehelg!! Til og med langhelg Må ikke slite dere helt ut da... :o Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 To wank or not to wank that is (out of?) the question! Or is it? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 åh! skal bli digg med langhelg! og så er det snart start på sommergjestflommen hit! wohoo!! masse nice gutter!! *glede seg* kanskje man får lurt slike med hjem.. jeg må legge en slagplan! feel free til å komme med input! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 åh! skal bli digg med langhelg! og så er det snart start på sommergjestflommen hit! wohoo!! masse nice gutter!! *glede seg* kanskje man får lurt slike med hjem.. jeg må legge en slagplan! feel free til å komme med input! OMG penta. Du trenger ikke noe plan. Alt du trenger å si er at du er kåt og at du vil ha han. Så er han din. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 eller "me so horny soldier boy... me love you long time ...." Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 åh! skal bli digg med langhelg! og så er det snart start på sommergjestflommen hit! wohoo!! masse nice gutter!! *glede seg* kanskje man får lurt slike med hjem.. jeg må legge en slagplan! feel free til å komme med input! Synd jeg ikke er i nærheta, kanskje jeg hadde vært tilgjengelig for en mer personlig ...input... ? :wa , ehm :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 To wank or not to wank that is (out of?) the question! Or is it? Har du peiling på hvor gammel den er? Fikk en SMS for et par dager tilbake jeg.. Desverre så tror jeg at jeg hadde sovnet. !! Har det med og sovne når det kommer morsomme SMS meldinger jeg OMG penta. Du trenger ikke noe plan. Alt du trenger å si er at du er kåt og at du vil ha han. Så er han din. Ehhh NEI?? Er ikke så enkelt det er for alle av oss skjønner du. Men man skal jo ikke benekte at det hjelper endel på vei... Anyways prøver å la være å wanke nå når eg har jobb så eg kan ha energi. Tar igjen til helgen da eller bare wanker hvis eg ser deilige lettkledde jenter nå i sommer varmen. Har du så lite energioverskudd? Kan være enig at man kan bli rimelig sliten i høyrearmen (The arm of choice) etter en stund ,men det går jo over med en gang da. PS: En ting til slutt: Hvorfor skal selve sex akten være så forbanna mye enklere for damer en for gutter? Jeg tenkte på det mens jeg leste noen SMSèr jeg fikk i natt og det er jo evig kjipt at damene nesten bare kan ligge der og se fine ut ,men vi må dra noen movez.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Synd jeg ikke er i nærheta, kanskje jeg hadde vært tilgjengelig for en mer personlig ...input... ? :wa , ehm :wink: Haha... Selvom jeg (liker og tro) at jeg kjenner penta bedre en endel av personene her så tviler jeg på at det går så bra. Grunnen til det er at jeg har skrevet et par ting som er på grensen til trakasering til henne og jeg tror ikke henne er så veldig glad for alt jeg har skrevet nei.. (måtte skru på smileys her..) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg fant fram et 5år gammelt Webcam igår og tok haugevis (litt for mange) bilder i går jeg. Først så var det lissom wankebildene: Sånn foregår det her i gården Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Tok flere bilder også ,men jeg tror ikke dere vil se dem. (Tror aldri Kebabgub vil bli den samme igjen etter at jeg mailet han noen bilder).. Dirtyshirt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 :o du er en syk syk man .... :o Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 De bildene er jo ikke så ille de da... Er litt værre med de bildene du sjekker akkurat i dette sekund. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 De bildene er jo ikke så ille de da... Er litt værre med de bildene du sjekker akkurat i dette sekund. ha .. jeg kommer aldri til å sjekke mailen min igjen .. så det så Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Alle bildene ble tatt i går natt. Eller natt til idag hvis du vil si det slik. Satt og trakaserte Penta litt over IRC med noen av de bildene. (Merk deg noen) Ble litt stille i perioder (skulle ønske jeg visste hvorfor ) Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 HÆÆHÆÆHÆÆ! CFD du er SYK! Ler så tårene triller her! Forøvrig, det med PeNtA var (selvfølgelig) en spøk... Velger å bruke en klisjè her: "waaaay out of my league!" ... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Tror ikke jeg er helt alene der altså.. Penta her fortalt endel ting som får meg til og få bakoversveis mens jeg IRCèr altså.. Dette er liksom jeg som har bakoversveis altså...: Jeg har også laget en video (Må bare presisere at det ikke var jeg som hadde ideen altså. Det er VIKTIG) http://home.no.net/svaking/Wank/Video%201.avi (11sek 300k Xvid) EDIT: Dette er liksom jeg som har bakoversveis altså... Bildet altså. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg fant fram et 5år gammelt Webcam igår og tok haugevis (litt for mange) bilder i går jeg. ...BILDER... La meg si at jeg ikke gjorde noe wanking av noe sort når jeg tok disse bildene altså. Jeg bare prøvde og få de samme ansiktsutrykkene.. EDIT: Fælt så stille det ble da... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 La meg si at jeg ikke gjorde noe wanking av noe sort når jeg tok disse bildene altså. Jeg bare prøvde og få de samme ansiktsutrykkene.. EDIT: Fælt så stille det ble da... Du er en syk, syk mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå