Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Hehe... 2 dager, hvis det er konkurransen man får her, kan jeg like godt bli med jeg. Hadde 2 stk 14 dagers perioder i militæret (når jeg ikke var hjemme :) ), så endte jeg opp med å bo hjemme resten av tjenesten, men jeg tror det kan bli hardt å holde seg så lenge nå :)

Jeg er med (fra i går kveld hvis det er lov?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du holder deg i ett par år så lukter det mugg av "hvite-varene" :lol:.

hahahahaha!!! FYSJ! :lol:

jeg trokke det blir så ille alså..

hadde det vært 14 dager uten å vaske seg så tror jeg nok heller at det hadde lukta mugg av osten.. men.. ææ!!! haha!! EKKELT!! :lol:

Lenke til kommentar

Her har du enda en påmelding arctic. Starter i dag (07.04.2003) å jeg tenker å slå alle her.

Tilleggsopplysning:

Anbefaler alle andre som er med om å diskret legge mappen med porr på pc'en i søppelkurven...

Lenke til kommentar
Til den som etterlyste status : Still going strong since 24.03.03  :woot:

OMG! så lenge allerede!! :o føler du no press da?

kommer du til å sprekke?

jepp. fikk beskjed om at det var "bakoverkompatibelt" 8)

Nope ikke noe press, var en kneik i begynnelsen av forrige uke, men nå er det helt lungt..

Ja jeg håper jeg kommer til og sprekke - en permanent munk-tilværelese er ikke ønskelig :wink:

Lenke til kommentar
Jeg har holdt meg borte fra ha det gøy sammen siden...ehm i natt :D

oj! *klappefor*

hadde konkuransen bare vært på ha det gøy sammen stadiet så hadde jeg sikkert vunnet for lenge siden..

ikke akkurat noe å skryte av da :(

Goebbels: hehe! sant nok.. jeg tenkte jo at du kom til å sprekke en gang.. men i nærmeste fremtid mente jeg egentlig..

Lenke til kommentar

Tilleggsopplysning:

Anbefaler alle andre som er med om å diskret legge mappen med porr på pc'en i søppelkurven...

Porrmappa mi er passordbeskyttet... Men hvis den ukåtheten jeg har i dag :roll: fortsetter, så vurderer å finne fram en VHS og ta opp litt Donald Duck i natt - Da man har noe og se fram til :yes:

Tilleggsopplysning: Anbefaler alle og gjøre dette tidlig i konkurransen...! Men ikke for tidlig.

Av erfaring,(har vært med på dette før som sagt) så er ofte de første 2 dagene litt vanskelige. Det såkalte SnowDOG syndrom.

Lenke til kommentar

:lol:

jeg tror jeg klarer meg uten..

er det bare meg.. eller..hm.. jeg har en følelse av at jenter, i alle fal noen, har det litt enklere enn gutter.. at gutter nærmest MÅ wanke annenhver dag minst.. og at jenter klarer seg med et par ganger i uka? åssen er dette?

Lenke til kommentar

:lol:

jeg ville ikke kalle det perverst da.. for det er jo ikke perverst å wanke.. det er helt normalt!

men jeg tror gutter føler mer trang til det..

men du har nok rett i at mange gutter er mye mer perverse enn jenter.. skal litt til for å slå meg though :wink:

Lenke til kommentar
er vell bare kult at jenter er litt mer like oss,  :yes:

veldig enig.. men desverre så er du en av få som synes det liksom..

altfor mange reagerer med: "æææææsj!!! fy faen! jenter gjør ikke sånt!!!" hvis jeg raper.. :shrug: typisk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...