Tigeren Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hehe... 2 dager, hvis det er konkurransen man får her, kan jeg like godt bli med jeg. Hadde 2 stk 14 dagers perioder i militæret (når jeg ikke var hjemme ), så endte jeg opp med å bo hjemme resten av tjenesten, men jeg tror det kan bli hardt å holde seg så lenge nå Jeg er med (fra i går kveld hvis det er lov?) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hvis du holder deg i ett par år så lukter det mugg av "hvite-varene" . hahahahaha!!! FYSJ! jeg trokke det blir så ille alså.. hadde det vært 14 dager uten å vaske seg så tror jeg nok heller at det hadde lukta mugg av osten.. men.. ææ!!! haha!! EKKELT!! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ingen tvil om osteteorien . Danner seg en Norvegia ost etter et par år :wink: fysj :oops: Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ingen tvil om osteteorien . Danner seg en Norvegia ost etter et par år :wink: Det er derfor man vasker seg vet du Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 fyttikatta.. jeg håper vi alle slipper å komme borti norvegia a la cockcheese! hm.. hvorfor sitter jeg å ler av disse ekle tinga? :oops: Lenke til kommentar
Khazad Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Her har du enda en påmelding arctic. Starter i dag (07.04.2003) å jeg tenker å slå alle her. Tilleggsopplysning: Anbefaler alle andre som er med om å diskret legge mappen med porr på pc'en i søppelkurven... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Tilleggsopplysning: Anbefaler alle andre som er med om å diskret legge mappen med porr på pc'en i søppelkurven... Porrmappe? nå skjønner jeg ikke hva du snakker om Til den som etterlyste status : Still going strong since 24.03.03 Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Til den som etterlyste status : Still going strong since 24.03.03 OMG! så lenge allerede!! :o føler du no press da? kommer du til å sprekke? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har holdt meg borte fra sex siden...ehm i natt Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Til den som etterlyste status : Still going strong since 24.03.03 OMG! så lenge allerede!! :o føler du no press da? kommer du til å sprekke? jepp. fikk beskjed om at det var "bakoverkompatibelt" 8) Nope ikke noe press, var en kneik i begynnelsen av forrige uke, men nå er det helt lungt.. Ja jeg håper jeg kommer til og sprekke - en permanent munk-tilværelese er ikke ønskelig :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har holdt meg borte fra ha det gøy sammen siden...ehm i natt oj! *klappefor* hadde konkuransen bare vært på ha det gøy sammen stadiet så hadde jeg sikkert vunnet for lenge siden.. ikke akkurat noe å skryte av da Goebbels: hehe! sant nok.. jeg tenkte jo at du kom til å sprekke en gang.. men i nærmeste fremtid mente jeg egentlig.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Dere er n00bs. Har ikke gjort siden en dag før threaden blei starta. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Tilleggsopplysning: Anbefaler alle andre som er med om å diskret legge mappen med porr på pc'en i søppelkurven... Porrmappa mi er passordbeskyttet... Men hvis den ukåtheten jeg har i dag fortsetter, så vurderer å finne fram en VHS og ta opp litt Donald Duck i natt - Da man har noe og se fram til Tilleggsopplysning: Anbefaler alle og gjøre dette tidlig i konkurransen...! Men ikke for tidlig. Av erfaring,(har vært med på dette før som sagt) så er ofte de første 2 dagene litt vanskelige. Det såkalte SnowDOG syndrom. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg tror jeg klarer meg uten.. er det bare meg.. eller..hm.. jeg har en følelse av at jenter, i alle fal noen, har det litt enklere enn gutter.. at gutter nærmest MÅ wanke annenhver dag minst.. og at jenter klarer seg med et par ganger i uka? åssen er dette? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Gutter er nok mer perverse en jenter slikt ja Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg ville ikke kalle det perverst da.. for det er jo ikke perverst å wanke.. det er helt normalt! men jeg tror gutter føler mer trang til det.. men du har nok rett i at mange gutter er mye mer perverse enn jenter.. skal litt til for å slå meg though :wink: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 er vell bare kult at jenter er litt mer like oss, Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 er vell bare kult at jenter er litt mer like oss, veldig enig.. men desverre så er du en av få som synes det liksom.. altfor mange reagerer med: "æææææsj!!! fy faen! jenter gjør ikke sånt!!!" hvis jeg raper.. typisk.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 er vell bare kult at jenter er litt mer like oss, De burde være verre! Gå rundt med strap on hele dagen osv. Anyways denne gangen skal eg ikke skuffe dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå