CFD Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Vet ikke helt. Har sett noe av Fuckingmachines.com og der bruker de en rar maskin ting til MANGE ting. Det er noe av det værste jeg har sett ,men vi kan jo prøve og videreutvikle den basis designen.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 FAEN! Jeg trodde jeg postet 2 poster her i går ,men de har vist ikke kommet inn på servern Får slik Error in posting FFS! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Huff. Nå er det bare jeg som kan se postene mine. Får vell ta med screenshot av dette da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 *test* Hvis ikke denne dritmeldinga vises så.... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Meldinga mi vises ikke på forumet, men nede under "tema" når jeg skriver svar... Så teit. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Et TLF'nr , hvem er den heldige ?? ? Sier jeg det så ødelegger jeg jo nattesøvnen deres.. Its 100% Juicy stuff Du vil bare ha godsakene for deg selv du.. *hrmph* Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Gutter er nok mer perverse en jenter slikt ja Vel vel... sånn er vel livet. Noen må da skille seg ut Lenke til kommentar
Term Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Vel jenter kan være jævli pervers til tider de og...men de viser det ikke så mye som guttter tror nå jeg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Du vil bare ha godsakene for deg selv du.. *hrmph* Seff. Hvordan tror du det vil gå om jeg legger opp tlf lista mi her på forumet? Tror nok endel folk kommer til og bli litt sure på meg... TERM: jeg VET du har rett. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Vel jenter kan være jævli pervers til tider de og...men de viser det ikke så mye som guttter tror nå jeg. hva! tullprat! alle jenter er bare yndige og fnisete! vi gjør aldri no galt! *miss goodie two shoes* Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ...sa hun etter å ha skrevet nesten et dusin poster om wanking og intime detaljer rundtomkring på forumet. :wink: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ...sa hun etter å ha skrevet nesten et dusin poster om wanking og intime detaljer rundtomkring på forumet. :wink: Kansje hun snakker om andre Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ...sa hun etter å ha skrevet nesten et dusin poster om wanking og intime detaljer rundtomkring på forumet. :wink: Kansje hun snakker om andre eller av egen erfaring Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 [02:52]: Forbanna autowanking! Skulle gjerne vært med lenger, men jeg har ikke ennå oppnådd full kontroll over mine egne tanker (eller er det willy jeg ikke har full kontroll over..? ) Anyways, jeg er et svakt menneske - dere andre får ha lykke til! PS. Autowanking burde ikke telle. Det er ikke spesielt godt, man bruker verken hånda eller andre hjelpemidler, og dessuten blir man våken av det (normalt sett fører jo wanking til trøtthet og utmattelse ) [03:00] : howard|zZ is listening to ::: Turboneger - Fuck The World ::: Edit: lenge leve sensuren! Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Vel jenter kan være jævli pervers til tider de og...men de viser det ikke så mye som guttter tror nå jeg. hva! tullprat! alle jenter er bare yndige og fnisete! vi gjør aldri no galt! *miss goodie two shoes* Jo med det er utrolig mange jenter som benekter det. Sier at de aldri har onanert i hele sitt liv og slikt. Å når jeg kommer med kommentarer som om at jeg tror de er villdyr i senga å slikt, så blir de dødsfornærma. Det er jo en kommentar da :wink: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Vel jenter kan være jævli pervers til tider de og...men de viser det ikke så mye som guttter tror nå jeg. hva! tullprat! alle jenter er bare yndige og fnisete! vi gjør aldri no galt! *miss goodie two shoes* Jo med det er utrolig mange jenter som benekter det. Sier at de aldri har onanert i hele sitt liv og slikt. Å når jeg kommer med kommentarer som om at jeg tror de er villdyr i senga å slikt, så blir de dødsfornærma. Det er jo en kommentar da :wink: du mener det kanskje godt, men jenter skal jo helst aldri røre seg der nede Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 du mener det kanskje godt, men jenter skal jo helst aldri røre seg der nede Nåh det er bare positivt. Jeg elsker å provosere fram meninger til folk som de aldri trodde de hadde. Jeg har til og med fått en kar til å røpe planene hans om å knulle ei han prøvde å sjekke opp...selv om alle fatta tegninga skjønte at det var den veien det ville nede etterhvert, så ble det lite fett på han Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Er det slik med dere at det er av og til at man ikke får sove før man har dratt'n? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 eller av egen erfaring Det er nok det ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Er det slik med dere at det er av og til at man ikke får sove før man har dratt'n?Jo vi som har store tisser trenger jo en del blod til tissen og sånt så da må hjerte pumpe en hardere og da våkner jo vi liksom. Anyways prøver å la være å wanke nå når eg har jobb så eg kan ha energi. Tar igjen til helgen da eller bare wanker hvis eg ser deilige lettkledde jenter nå i sommer varmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå