Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å være med i denne tråden, men siden jeg nylig fant meg ei dame, så signer jeg opp! Kan bli et artig eksperiment.. :smile:

Husker ikke helt, men har unngått det meste (inkludert autowanking) etter 15. mai. Så gjenstår det å se; Blir autowanking et problem? Blir lysten større eller mindre når man har funnet et kvinnfolk? Wanker man mindre av å lese denne tråden eller har det kanskje motsatt effekt? :roll::D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å være med i denne tråden, men siden jeg nylig fant meg ei dame, så signer jeg opp! Kan bli et artig eksperiment.. :smile:

Husker ikke helt, men har unngått det meste (inkludert autowanking) etter 15. mai. Så gjenstår det å se; Blir autowanking et problem? Blir lysten større eller mindre når man har funnet et kvinnfolk? Wanker man mindre av å lese denne tråden eller har det kanskje motsatt effekt? :roll::D

Gratulerer! :smile:

Tror nok du kommer til å miste litt av "herredømmet" over ditt eget domene når dama tar over, men dette er bare positivt.:wink:

Glad på dine vegne iallefall, selv om kvinnfolk ofte kan være noe herk. Kan ikke leve med, kan ikke leve uten. Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar

Har blitt litt tid siden jeg så på denne tråden...alt jeg har å si er herregud. :lol:

Jeg ville aldri ha utsatt mini for de få gledene den får. Man må jo sørge for at han får god nok pleie. Hva er vitsen å holde seg i 2 mnd når man kan la være...

Man blir bare sur og gretten av slikt. :yes:

Jeg sier bare, ronk med god samvittighet. :woot:

Lenke til kommentar
Har blitt litt tid siden jeg så på denne tråden...alt jeg har å si er herregud. :lol:

Jeg ville aldri ha utsatt mini for de få gledene den får. Man må jo sørge for at han får god nok pleie. Hva er vitsen å holde seg i 2 mnd når man kan la være...

Man blir bare sur og gretten av slikt. :yes:

Jeg sier bare, ronk med god samvittighet. :woot:

eller får du rust der nede

Lenke til kommentar
jaja

som "kjent" bruker mange jenterkvinner div ting som kvinnens beste venn, har du noen gang prøvd å bruke en joystick som er koblet til pcen og samtidig brukt den i et spill, det burde da riste noe i granskauen da?

Må nesten ha "Force Feedback" da... :yes:

Ellers rister det nok heller lite... :p

Lenke til kommentar
jaja

som "kjent" bruker mange jenterkvinner div ting som kvinnens beste venn, har du noen gang prøvd å bruke en joystick som er koblet til pcen og samtidig brukt den i et spill, det burde da riste noe i granskauen da?

Ikke minst sprut sikker eller vanntett :D

Hadde nok vært surt å fått et støt opp i høna :o

Lenke til kommentar
jaja

Ikke minst sprut sikker eller vanntett :D

Hadde nok vært surt å fått et støt opp i høna :o

bare litt ekstra spennende det da

tenk hvor deilig

Lenke til kommentar
Hmm... varmt idag=veldig kåt idag. Idag så eg en jente som hadde så deilig rompe at hun hadde knust alle de rompene på rooooompe tråden. Pokker skulle hatt digi cam. :D

Hehe. Gå bort og spørre: Kan du vente litt smukken. Skal bare ta et bilde jeg :D

Lenke til kommentar
Hmm... varmt idag=veldig kåt idag. Idag så eg en jente som hadde så deilig rompe at hun hadde knust alle de rompene på rooooompe tråden. Pokker skulle hatt digi cam. :D

Hehe. Gå bort og spørre: Kan du vente litt smukken. Skal bare ta et bilde jeg :D

Forhåpentligvis smukkA ? :wink:

Lenke til kommentar
Oi oi oi det skal vist komme bortimot 21 grader til helgen eller på mandag så da blir det en del lett kledde babes. Skal se om eg ikke får skaffet meg cam.

Great! da må du uploade som f***. Skal bli gøy å se noe annet en pripne tromsø berter :p

Lenke til kommentar
Oi oi oi det skal vist komme bortimot 21 grader til helgen eller på mandag så da blir det en del lett kledde babes. Skal se om eg ikke får skaffet meg cam.

Great! da må du uploade som f***. Skal bli gøy å se noe annet en pripne tromsø berter :p

Mmmm, høres bra ut...

Været kom som bestillt, blir masse ute... Se på båt race i Arendal , tidlig lørdag... starte stidlig med noen utepils... Gjett om jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar

Huff. Har ikke lest her på evig lenge nå altså.. Får vell oppdatere meg litt. Ser at det har kommet til endel nykommere her , sålenge de opprettholder tradisjonen så lever vell tråden videre? :lol:

Men hvem trenger forumet når man har IRC og et TLFnr......... :D

Lenke til kommentar
Huff. Har ikke lest her på evig lenge nå altså.. Får vell oppdatere meg litt. Ser at det har kommet til endel nykommere her , sålenge de opprettholder tradisjonen så lever vell tråden videre? :lol:

Men hvem trenger forumet når man har IRC og et TLFnr......... :D

Et TLF'nr , hvem er den heldige ?? ?

Lenke til kommentar
sånn bare for å avspore litt her (for de som ikke tok den: oftopic)

er det mulig å feste tingen til en vifte å få den til wanke deg?

1500-4000 RPM ? Tror ikke jeg utsetter snabben for den slags frekvens nei. Blir da faen friksjon nok ved vanlig wanking. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...