PeNtA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg håpte det var spøk.. var derfor jeg lo det finnes sikkert jenter som går nesten konstant rundt kåte.. nymfochicks? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 *ler av guttene* *peke og le* søppel fra penta Nei desverre. :wink: Og det med fuktskader var mest en spøk fra min side. Ironi/sarkasme funker dårlig via nettet... joda ironi og sarkasme funker fett på nettet det, men bare viss det er helt klart at det er det Amatør Man skal jo ikke forklare at kødd er kødd! Men det stemmer at mange misforstår saker og ting. F-eks at ingen syntes dette var morsomt: Hva slags medisiner bruker du? Jeg bruker ingen medisiner. Men hver dag klokken 09.30 og 16.00 kommer det 3 menn i hvite frakker, og den ene gir meg en sprøyte. Jeg vet ikke hva det er :-? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Begynner å lure litt på k-dog. 35 dager uten å wanke.. 35 + 3-4 uker ...... det er 35 dager siden TG .. og jeg hadde hold meg 3-4 uker før det (PS: min personlige rekord er 5.2 månder... det var i 8 klasse) (men så ... poff ... klarte jeg ikke mer) vil dere bli som meg .... ha ..... vel ... det er slitsomt Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 det finnes sikkert jenter som går nesten konstant rundt kåte.. nymfochicks? hmm tøft Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 det finnes sikkert jenter som går nesten konstant rundt kåte.. nymfochicks? hmm tøft Ikke like tøft når du en gang blir forelska i ei, dere blir sammen, og hun tørker deg ut! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Begynner å lure litt på k-dog. 35 dager uten å wanke.. 35 + 3-4 uker ...... det er 35 dager siden TG .. og jeg hadde hold meg 3-4 uker før det (PS: min personlige rekord er 5.2 månder... det var i 8 klasse) (men så ... poff ... klarte jeg ikke mer) vil dere bli som meg .... ha ..... vel ... det er slitsomt omg... hvordan er været på din planet? :o Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ikke like tøft når du en gang blir forelska i ei, dere blir sammen, og hun tørker deg ut! Vel, dama mi var ganske nymfo men jeg "kurerte" hun Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 omg... hvordan er været på din planet? :o sol og ganske deilig ... (Ute pils vær ... men jeg liker ikke ØL) Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 omg... hvordan er været på din planet? :o sol og ganske deilig ... (Ute pils vær ... men jeg liker ikke ØL) Bare vent noen år, så liker du øl. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 omg... hvordan er været på din planet? :o sol og ganske deilig ... (Ute pils vær ... men jeg liker ikke ØL) Bare vent noen år, så liker du øl. Øl er ikke min favoritt heller.. Men en av og til går greit :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 neppe ... desuten du er bare et år eldre enn meg ... ikke lat som om du er en oldis Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 18-årig gutt som ikke liker øl? jeez. Jaja, da vet jeg om én i hvertfall. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Oj. Er denne tråden enda aktiv... huff. hva har kommet fram nå da? enda flere ymse CFD historier... eller var det en annen tråd... btw. Alexander... er du imot ALT eller? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 18-årig gutt som ikke liker øl? jeez. Jaja, da vet jeg om én i hvertfall. Kanskje en til her.... Liker å liker øl... må jeg velge mellom et iskaldt glass med cola eller et glass med øl en sommerdag tar jeg colaen, men det er derfor jeg alltid kjører noe om sommeren... Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 18-årig gutt som ikke liker øl? jeez. Jaja, da vet jeg om én i hvertfall. Kanskje en til her.... Liker å liker øl... må jeg velge mellom et iskaldt glass med cola eller et glass med øl en sommerdag tar jeg colaen, men det er derfor jeg alltid kjører noe om sommeren... /me er stolt over allyse :wink: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jaja godt det allyse penta: en liten ting. som "kjent" bruker mange jenterkvinner div ting som dildo, har du noen gang prøvd å bruke en joystick som er koblet til pcen og samtidig brukt den i et spill, det burde da riste noe i granskauen da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 btw. Alexander... er du imot ALT eller? sunn ungdom med sterke meninger ... Lufen: pervo hjørnet i dag? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 penta: en liten ting. som "kjent" bruker mange jenterkvinner div ting som kvinnens beste venn, har du noen gang prøvd å bruke en joystick som er koblet til pcen og samtidig brukt den i et spill, det burde da riste noe i granskauen da? ehm.. nei..alså.. det er litt ekkelt.. en joystick.. tenk på alle som tafser og klasser på en slik en med ekkle skittene svette fingre, og så skal du liksom stappe den oppi der etterpå! nei..ellers takk! er man så despo etter noe som rister å kjøper man seg en vibb! erke værre! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Lufen: jeg derimot .. Jeg og... Klarte Combat Flight Simulator 3 på den måten.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå