Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:lol:  *ler av guttene* *peke og le*  :lol:  

søppel fra penta

Nei desverre. :wink: Og det med fuktskader var mest en spøk fra min side. Ironi/sarkasme funker dårlig via nettet... :shrug:

joda ironi og sarkasme funker fett på nettet det, men bare viss det er helt klart at det er det

Amatør :D Man skal jo ikke forklare at kødd er kødd! Men det stemmer at mange misforstår saker og ting. F-eks at ingen syntes dette var morsomt:

Hva slags medisiner bruker du?

Jeg bruker ingen medisiner. Men hver dag klokken 09.30 og 16.00 kommer det 3 menn i hvite frakker, og den ene gir meg en sprøyte. Jeg vet ikke hva det er :-?

Lenke til kommentar

Begynner å lure litt på k-dog. 35 dager uten å wanke.. :woot:

35 + 3-4 uker ...... det er 35 dager siden TG .. og jeg hadde hold meg 3-4 uker før det

(PS: min personlige rekord er 5.2 månder... det var i 8 klasse) (men så ... poff ... klarte jeg ikke mer)

vil dere bli som meg .... ha ..... vel ... det er slitsomt

Lenke til kommentar

Begynner å lure litt på k-dog. 35 dager uten å wanke.. :woot:

35 + 3-4 uker ...... det er 35 dager siden TG .. og jeg hadde hold meg 3-4 uker før det

(PS: min personlige rekord er 5.2 månder... det var i 8 klasse) (men så ... poff ... klarte jeg ikke mer)

vil dere bli som meg .... ha ..... vel ... det er slitsomt

omg... hvordan er været på din planet? :o

Lenke til kommentar
18-årig gutt som ikke liker øl? jeez. Jaja, da vet jeg om én i hvertfall.

Kanskje en til her....

Liker å liker øl... må jeg velge mellom et iskaldt glass med cola eller et glass med øl en sommerdag tar jeg colaen, men det er derfor jeg alltid kjører noe om sommeren...

Lenke til kommentar
18-årig gutt som ikke liker øl? jeez. Jaja, da vet jeg om én i hvertfall.

Kanskje en til her....

Liker å liker øl... må jeg velge mellom et iskaldt glass med cola eller et glass med øl en sommerdag tar jeg colaen, men det er derfor jeg alltid kjører noe om sommeren...

/me er stolt over allyse :wink:

Lenke til kommentar

jaja

godt det allyse

penta:

en liten ting.

som "kjent" bruker mange jenterkvinner div ting som dildo, har du noen gang prøvd å bruke en joystick som er koblet til pcen og samtidig brukt den i et spill, det burde da riste noe i granskauen da?

Lenke til kommentar

penta:

en liten ting.

som "kjent" bruker mange jenterkvinner div ting som kvinnens beste venn, har du noen gang prøvd å bruke en joystick som er koblet til pcen og samtidig brukt den i et spill, det burde da riste noe i granskauen da?

:lol: ehm.. nei..alså.. det er litt ekkelt.. en joystick.. tenk på alle som tafser og klasser på en slik en med ekkle skittene svette fingre, og så skal du liksom stappe den oppi der etterpå! nei..ellers takk!

er man så despo etter noe som rister å kjøper man seg en vibb! erke værre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...