Arctic Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 etter den førtse 4 ukene gikk det lett .. (men jeg vet ikke hvor lenge siden det var nå ..) hvor lenge siden var TG? WTF, er du med fortsatt? Hvor lenge har du holdt deg? FFS, har du skjekket at ikke pikken er ramlet av? Greit og være på den sikre siden.. :-? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Syns synd på første dama han måtte "få" i den nære fremtid (eller fyren da om han er homofil)... Kommer til å klistre vedkommende i taket ala Scary Movie... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 etter den førtse 4 ukene gikk det lett .. (men jeg vet ikke hvor lenge siden det var nå ..) hvor lenge siden var TG? WTF, er du med fortsatt? Hvor lenge har du holdt deg? FFS, har du skjekket at ikke pikken er ramlet av? Greit og være på den sikre siden.. :-? pikken ramler av hvis du whanker for mye .. ikke for lite Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 etter den førtse 4 ukene gikk det lett .. (men jeg vet ikke hvor lenge siden det var nå ..) hvor lenge siden var TG? WTF, er du med fortsatt? Hvor lenge har du holdt deg? FFS, har du skjekket at ikke pikken er ramlet av? Greit og være på den sikre siden.. :-? pikken ramler av hvis du whanker for mye .. ikke for lite det er feil det er kun hvis du wanker for lite så nå må du wanke hånda av deg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 etter den førtse 4 ukene gikk det lett .. (men jeg vet ikke hvor lenge siden det var nå ..) hvor lenge siden var TG? Har du heller ikke hatt noen våte drømmer ?? :o :o :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 etter den førtse 4 ukene gikk det lett .. (men jeg vet ikke hvor lenge siden det var nå ..) hvor lenge siden var TG? Har du heller ikke hatt noen våte drømmer ?? :o :o :o teller det som wanking da? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 etter den førtse 4 ukene gikk det lett .. (men jeg vet ikke hvor lenge siden det var nå ..) hvor lenge siden var TG? Har du heller ikke hatt noen våte drømmer ?? :o :o :o teller det som wanking da? Jepp, autowanking. Trenger bare gå å legge deg og drømme om litt deilige damer så er jobben gjort uten at du har måtte løfte en finger... :wink: ... Btw, : wink : er jo en smiley. Skulle lagt til en :wank: etter denne tråden... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 etter den førtse 4 ukene gikk det lett .. (men jeg vet ikke hvor lenge siden det var nå ..) hvor lenge siden var TG? Har du heller ikke hatt noen våte drømmer ?? :o :o :o teller det som wanking da? kommer vel litt ann på hva man drømmer om Men er jo liksom litt juks hvis man er europa mester i våte drømmer... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 kommer vel litt ann på hva man drømmer om Men er jo liksom litt juks hvis man er europa mester i våte drømmer... Åhåhå! Jeg er uoffisiell mester, brennsikkert! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 /me har holdt seg veldig lenge nå men idag skal han kose seg flere ganger Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 /me har holdt seg veldig lenge nå men idag skal han kose seg flere ganger Begynner å lure litt på k-dog. 35 dager uten å wanke.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 etter den førtse 4 ukene gikk det lett .. (men jeg vet ikke hvor lenge siden det var nå ..) hvor lenge siden var TG? WTF, er du med fortsatt? Hvor lenge har du holdt deg? FFS, har du skjekket at ikke pikken er ramlet av? Greit og være på den sikre siden.. :-? pikken ramler av hvis du whanker for mye .. ikke for lite det er feil det er kun hvis du wanker for lite så nå må du wanke hånda av deg Jepp, mugg og råte skader er lumske. Det kommer som kjent av dårlig vedlikehold Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 etter den førtse 4 ukene gikk det lett .. (men jeg vet ikke hvor lenge siden det var nå ..) hvor lenge siden var TG? WTF, er du med fortsatt? Hvor lenge har du holdt deg? FFS, har du skjekket at ikke pikken er ramlet av? Greit og være på den sikre siden.. :-? pikken ramler av hvis du whanker for mye .. ikke for lite det er feil det er kun hvis du wanker for lite så nå må du wanke hånda av deg Jepp, mugg og råte skader er lumske. Det kommer som kjent av dårlig vedlikehold Lurer på om jenter er mye plaget av fuktskader i såfall... :oops: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 etter den førtse 4 ukene gikk det lett .. (men jeg vet ikke hvor lenge siden det var nå ..) hvor lenge siden var TG? Btw' date=' : wink : er jo en smiley. Skulle lagt til en :wank: etter denne tråden... [/quote'] En slik en ? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hehe ja, akkurat en slik en. Synd den ikke er i smiley-lista. :wa... , ehm... :wink: !! Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jepp, autowanking. Trenger bare gå å legge deg og drømme om litt deilige damer så er jobben gjort uten at du har måtte løfte en finger... :wink: ... kongeord!! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 tror at jenter har problemer med rust jeg da tenk på de med piercing der nede vått hele tiden jaja noe som har sett på robin hood, menn i strømpebukser ? og den påkledningen til marion? den må da jo ruste hele tia Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 *ler av guttene* *peke og le* jah.. alså.. fukt og råte skader? det er vel et kjent faktum at man dusjer og vasker seg en del om dagen.. og vått er det vel ikke der nede hele tiden akkurat.. jenter går ikke rundt og er konstant kåte gjør de vel? og jeg går ut ifra det bare val tull med piercinga.. for de fleste vet vel at det er kirurgisk stål som brukes.. og så vidt jeg vet, ruster ikke det.. men Sir Hartge.. jeg er enig.. jeg begynner og å lure litt på K_DoG nå.. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 *ler av guttene* *peke og le* jah.. alså.. fukt og råte skader? det er vel et kjent faktum at man dusjer og vasker seg en del om dagen.. og vått er det vel ikke der nede hele tiden akkurat..jenter går ikke rundt og er konstant kåte gjør de vel? og jeg går ut ifra det bare val tull med piercinga.. for de fleste vet vel at det er kirurgisk stål som brukes.. og så vidt jeg vet, ruster ikke det.. men Sir Hartge.. jeg er enig.. jeg begynner og å lure litt på K_DoG nå.. Nei desverre. :wink: Og det med fuktskader var mest en spøk fra min side. Ironi/sarkasme funker dårlig via nettet... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 *ler av guttene* *peke og le* søppel fra penta Nei desverre. :wink: Og det med fuktskader var mest en spøk fra min side. Ironi/sarkasme funker dårlig via nettet... joda ironi og sarkasme funker fett på nettet det, men bare viss det er helt klart at det er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå